Tymczasem wiele konkursów na najlepsze produkty kosmetyczne przyznaje wyróżnienia w bliźniaczo podobnych kategoriach. Powtarzalnych, schematycznych i mało angażujących z punktu widzenia współczesnego konsumenta.
Love Cosmetics Awards to kompletnie inny pomysł na nagrody dla wyróżniających się na rynku produktów. Nazwa kategorii nie tylko ma intrygować, ale z dużym prawdopodobieństwem - zapadać w pamięć. Jest również automatycznie zrozumiała na rynkach międzynarodowych, co ułatwia komunikację skierowaną do konsumentów, ale też jest wartościową informacją dla zagranicznych kontrahentów czy centrali korporacji. Stworzyliśmy więc kategorie anglojęzyczne, z uwagi na międzynarodowy apekt przyznawania nagród. Angielski to język zrozumiały dla większości ludzi na całym świecie.
Nasze hasła są klarowne i pozytywnie nacechowane emocjonalnie. Często jest to kreatywna gra słów, więc umieszczone na opakowaniach zwycięskich produktów komunikują nagrodę prosto, nowocześnie i angażująco, a jednocześnie świetnie rezonują w mediach społecznościowych.
Dokładnie tak, jak oczekują tego współcześni konsumenci! Oczywiście dla zainteresowanych firm mamy polskie odpowiedniki każdej z kategorii.
Dobry PR korporacyjny jest ważny dziś w relacjach z partnerami biznesowymi, ale również konsumentami - o tym wiedzą chyba wszyscy rynkowi gracze. Reputacja firmy przekłada się na reputację marki. Publiczny wizerunek firmy ma rosnące znaczenie w biznesie.
Biznesowa nagroda ma wartość przede wszystkim wtedy, kiedy przyznawana jest za rzeczywiste osiągnięcia, ponadstandardowe wyniki, niezwykle kreatywne działania i kampanie, wyprzedzanie trendów, wyznaczanie standardów oraz bycie w pewnych aspektach punktem odniesienia dla konkurencji.
Po drugie, tylko eksperckie Jury gwarantuje wiarygodność i prestiżowość tego typu nagród. Po trzecie, nagroda musi być przekonująco i merytorycznie uzasadniona.
Groteskowo wyglądają wszelkie wyróżnienia, gdzie nawet w konkursowych publikacjach trudno doczytać, z jakiego powodu zostały przyznane... Takim praktykom jury konkursu Love Cosmetics Awards stanowczo się sprzeciwia i stawia na jakość.
Nasze uzasadnienia będą zatem jasne i obiektywne. Dobrze opisane i uargumentowane. Wiarygodna informacja na anglojęzycznym portalu będzie szansą przedstawienia dokonań firmy globalnej społeczności. PR koporacyjny musi przecież trzymać poziom!