LCA 2022: Innovative Portfolio - topestetic.pl

LCA 2022: Innovative Portfolio - topestetic.pl

Z tegorocznego badania Payback wynika, że już około 20 proc. konsumentów regularnie kupuje kosmetyki w sieci. Internet jest tym kanałem sprzedaży, który zdecydowanie będzie umacniać się w kolejnych latach.

Silna marka to dla e-commerce nie tylko kwestia dzisiejszych zysków, ale superważna inwestycja na przyszłość.

Obecnie obserwujemy prawdziwy wysyp drogerii internetowych. Jak więc przebić się na tak konkurencyjnym rynku i zdobyć serca klientów? Trzeba mieć dobry pomysł na swój format, unikalne portfolio i bliskie relacje z konsumentem. To wszystko idealnie sprawdza się w przypadku Topestetic.

Sklep topestetic.pl jest wysoko oceniany przez użytkowników. Ten pozytywny feedback dotyczy zarówno wyjątkowej oferty dostępnej w sklepie, ale też poziomu obsługi i realizacji usługi. Bo w dobrym e-commerce wszystko musi się zgadzać. Każde ogniwo ma znaczenie, by nie zawieść oczekiwań coraz bardziej wymagających konsumentów.

Uważnie skrojona oferta

Klimat Topestetic najlepiej oddaje słowo eksperckość. Oferta sklepu obejmuje ponad 180 polskich i zagranicznych marek kosmetycznych, wśród których znajdują się kosmetyki naturalne, wegańskie, specjalistyczne i brandy uwielbiane przez dermatologów, kosmetologów czy lekarzy medycyny estetycznej. W ofercie nie ma przypadkowości. Wśród marek są zarówno te polskim konsumentom już całkiem dobrze znane, ale również takie, które przez wiele lat dostępne były jedynie za granicą.

>> Wszystkie marki dobieramy z ogromną starannością, zapoznając się z produktami, ich filozofią, ale również polegając na wiedzy i doświadczeniu naszych kosmetologów, którzy sprawdzają daną markę oraz testują kosmetyki nim wejdą one do sprzedaży.<<

Firma uważnie monitoruje rynek i doskonale wyczuwa trendy, odpowiadając na nie swoim portfolio.

>> Istotnym trendem w ostatnim czasie są marki naturalne i wegańskie, ale dużo osób coraz bardziej zwraca uwagę też na kosmetyki z badaniami klinicznymi i te polecane przez kosmetologów i lekarzy. Klienci są bardzo świadomi swojej pielęgnacji, co nas ogromnie cieszy. Zwracają coraz większą uwagę na wykorzystywane składniki i technologie. <<

Ten e-sklep stawia na współpracę z firmami kosmetycznymi, dla których skuteczność i bezpieczeństwo produktów jest sprawą pierwszorzędną. Topestetic jest zdecydowanie sklepem pierwszego wyboru dla świadomych kosmetycznie klientów. Nie trzeba jednak mieć wyśrubowanej wiedzy kosmetologicznej, by kupić tu produkty, które zdecydowanie przysłużą się skórze. Z pomocą przychodzą bowiem inne zastosowane rozwiązania.

Szukajcie i znajdziecie

Przede wszystkim sklep ma bardzo intuicyjnie skonstruowaną wyszukiwarkę produktów. Oczywiście można wpisać po prostu nazwę kosmetyku, którego szukamy i jeśli jest on dostępny, zakupy zrobimy błyskawicznie. Na podstronie zakupowej, dedykowanej każdemu produktowi, znajdziemy przy tym wyczerpujący opis kosmetyku, pełny skład INCI, a także - co szczególnie cenią sobie klienci - opinie konsumentów, którzy już kiedyś dany produkt kupili. Układ podstrony jest zdecydowanie przejrzysty i dostarcza naprawdę solidnej dawki wiedzy. Pozwala to klientowi podjąć dobrze przemyślaną decyzję.

Wizyta w stacjonarnej drogerii to krążenie między półkami i porównywanie produktów na podstawie marketingowych opisów na opakowaniach (dla bardziej wtajemniczonych kosmetycznie porównywanie INCI). Wirtualne zakupy mogą tak naprawdę wybór uprościć. Od czego są bowiem wyszukiwarki i filtry? Na topestetic.pl możemy dostępne propozycje sortować od widełek cenowych zaczynając, poprzez wiek, wskazania do użycia czy pożądane składniki. Zresztą mechanizm wyszukiwarki inteligentnie „podpowiada” kolejne kryteria wyszukiwania, by najlepiej trafić w potrzeby klienta. To rozwiązanie ma wiele zalet i jest bardzo doceniane przez konsumentów. Pozwala znaleźć kosmetyczne zamienniki dla produktów wcześniej używanych, odkrywać nowe marki, idealnie dopasować zakup pod indywidualne potrzeby. To się naprawdę sprawdza!

Eksperckie wsparcie

Jeśli świetny mechanizm wyszukiwania produktów wydaje się dla e-commerce absolutnym must have, to siłą Topestetic są ludzie. Eksperci. Od początku działalności klienci mają tu możliwość skorzystania z bezpłatnej porady kosmetologa poprzez czat na stronie sklepu www.topestetic.pl, mailowo sklep@topestetic.pl lub telefonicznie 736 647 679. To rozwiązanie zdecydowanie pomaga ułożyć idealną pielęgnację: od codziennej rutyny po ponadstandardowe kuracje dla skóry. Dzięki profesjonalnym poradom dotyczącym pielęgnacji, makijażu czy suplementacji, zakupy są zdecydowanie mniej przypadkowe, a poziom zadowolenia z używanych produktów z reguły znacząco wyższy.

Kosmetolodzy pracujący dla Topestetic są bardzo uważni na to, co mówi klient, jakie ma oczekiwania i jakie są jego wcześniejsze doświadczenia, bo tak naprawdę szczegółowy wywiad jest podstawą do właściwej konsultacji. Konsumenci doceniają wysoki poziom merytoryczny konsultacji, dzięki którym zyskują spersonalizowane programy pielęgnacyjne.

Merytoryczne publikacje na blogu

Edukowanie konsumentów w ogóle wpisuje się w misję Topestetic. Bardzo dobrym narzędziem do tego jest blog, na którym cyklicznie publikowane są ciekawe i bardzo przydatne wszystkim kosmetycznym fankom artykuły. Ich autorami najczęściej są kosmetolodzy, więc nie ma obaw, że użytkownik trafi na niesprawdzone informacje, których w internecie jest przecież sporo. Pod publikacjami otwarta jest przestrzeń dla komentowania. Użytkownicy chętnie z niej korzystają, dzieląc się własnymi spostrzeżeniami, uwagami czy zadając dodatkowe pytania autorowi.

Na blogu znajdują się również ciekawe wpisy specjalistów branży beauty oraz gościnne wpisy gwiazd, które polecają swoich ulubieńców kosmetycznych ze sklepu Topestetic. Posty – zarówno te pisane przez profesjonalistów, jak też wpisy celebrytek, są chętnie czytane przez użytkowniczki, o czym świadczą wyświetlane ilości odsłon. Uwaga - na blog przekierowuje również adres kosmetyki.pl – taka prosta nazwa to prawdziwy skarb, który generuje wysoki ruch organiczny i z internetowych wyszukiwarek!

Aktywne social media…

Topestetic umie też świetnie w social media. To w nich na bieżąco konsument dowie się, co ciekawego pojawiło się w sklepie, pozna opinie kosmetologów, dowie się, jak poprawnie używać poszczególnych produktów, jakich błędów pielęgnacyjnych unikać, a jakie pro-tipy wniosą nową jakość do codziennej pielęgnacji. Na kanałach pojawiają się również live’y i rozmowy z ekspertami marek. To wszystko buduje nie tylko świadomość, ale prawdziwą kosmetyczną społeczność. Nie do przecenienia!

Perfekcyjna realizacja

Co jeszcze powoduje, że klienci lubią do tego sklepu wracać? Jakość obsługi! Konsumenci doceniają, że wysyłka i zwrot są zawsze darmowe - niezależnie od kwoty zamówienia. Do każdej przesyłki sklep dokłada spersonalizowane próbki oraz miły upominek – niby drobny gest, a jednak ważny dla kupujących. Firma stawia również na ochronę środowiska, dlatego przesyłki pakowane są w ekologiczny sposób – firma używa tylko papierowych wypełnień i kartonów. Oczywiście im częściej robi się zakupy, tym na więcej bonusów można liczyć. Wielu klientów decyduje się z tego powodu założyć konto w sklepie i brać udział w programie lojalnościowym TOPKATALOG. Idea jest prosta - za każdą wydaną złotówkę otrzymuje się 1 punkt, a zebrane punkty można wymieniać na kosmetyczne prezenty. I to kosmetyczni fani lubią przecież najbardziej!

Wysoki poziom obsługi klienta potwierdzają licznie zdobyte przez sklep nagrody i wyróżnienia, takie jak Ceneo Zaufane Opinie, Laur Konsumenta, Dobry Wzór, Orły E-Handlu czy Kobieca Marka Roku. 

Wyjątkowe portfolio

Konkurowanie z największymi detalistami stacjonarnymi jest dziś raczej skazane na porażkę. Nie jest to ani opłacalny ruch biznesowy, ale też z perspektywy konsumenta kupowanie online produktów, które mogą znaleźć w pierwszej lepszej drogerii, jest raczej bez sensu. Topestetic.pl stawia więc na wyselekcjonowane marki, które zdecydowanie wyróżniają się wysoką jakością, profesjonalizmem i skutecznością działania. Wiele z nich dostępnych jest tu na wyłączność.

Wśród marek, które szczególnie cenią konsumenci, są m. in. Jan Marini, Biologique Recherche, Mesoestetic, Sesderma, Image Skincare, IS Clinical, Medik8, Selvert Thermal, Dermaquest, Dermomedica, Bioxidea, Thalgo, PCA Skin, Cell Fusion C czy Epionce.

Dla konsumentów Topestetic od marketingowych sztuczek ważniejsze są badania, którymi dysponuje marka, ale także… opinie innych zadowolonych klientów. To właśnie ich rekomendacje są gwarancją, że kosmetyk naprawdę świetnie się sprawdza.

Opinia Jury:

Bardzo doceniamy spójną i konsekwentnie rozwijaną wizję topestetic.pl. To sklep, w którym świadomi konsumenci poczują się jak w domu, a osoby z nieco mniejszą wiedzą kosmetologiczną, ale chęcią zainwestowania w naprawdę wysokiej klasy kosmetyki, otrzymają mocne wsparcie w dobraniu właściwych produków. Najważniejsza jest tu bowiem satysfakcja klienta i zapewnienie mu najwyższej możliwej jakości obsługi. Wyjątkowa oferta tworzona jest bardzo precyzyjnie. Stała się zdecydowanym wyróżnikiem sklepu, zapewniającym mu duży atut na konkurencyjnym rynku. Guru marketingu internetowego Gary Vaynerchuk powiedział podczas jednego ze swoich wystąpień: „Dawaj wartość, dawaj wartość, dawaj wartość, a dopiero później sprzedawaj”. To właśnie sprawdza się w przypadku Topestetic. Unikatowa koncepcja tego sklepu, nastawiona od początku do końca na profesjonalne wsparcie, sprawia, że każdy klient może tu kupić kosmetyki niemal szyte na miarę potrzeb jego skóry. To zdecydowanie mocna marka polskiego kosmetycznego e-commerce'u.

# LOVE COSMETICS AWARDS
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Caudalie - PR Manager Oferta pracy: Fundacja Piękniejsze Życie - Koordynator Oferta pracy: Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Victoria Vynn - Brand Manager Oferta pracy: Phenicoptere - Ekspert ds. marketingu Oferta pracy: Wella Company - Commercial Manager Oferta pracy: Yokaba - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. PR i influencer marketingu Oferta pracy: Oriflame Polska - Commercial Planning Manager Oferta pracy: L'Oreal Poland - Hub Engagament Brand Manager Oferta pracy: Marion - Junior Brand Manager - marki własne Oferta pracy: Chanel - Product Manager Oferta pracy: Isono Cosmetics - Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży Oferta pracy: beBIO - Export Manager Oferta pracy: Drogerie Natura - Asystent/ka ds. Zakupów Oferta pracy: Orbico - Trade Marketing Specialist Oferta pracy: HR Concept - Technolog Oferta pracy: EcoWipes - Specjalista/Specjalistka ds. marketingu i social mediów Oferta pracy: Paese - Product Manager Oferta pracy: Veoli Botanica - Product Manager Oferta pracy: Harper Hygienics - Starszy Specjalista ds. Rozwoju Produktu Oferta pracy: Marketing Manager - kosmetyki naturalne - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej - Senelle Cosmetics Oferta pracy - Główny Technolog - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Media Manager - rekrutacja zewnętrzna (branża kosmetyczna) Oferta pracy: Specjalista ds. Private Label - Laboratorium Kosmetyczne Floslek Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Eksportu w branży kosmetycznej Oferta pracy: Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Oferta pracy: Brandclinic - Kierownik Działu Zakupów Oferta pracy: Cosibella - Specjalista ds. nowych marek Oferta pracy: Notino - Beauty Consultant Trainer Oferta pracy: Paese - Junior Product Manager Oferta pracy: Brandclinic - Specjalista ds. rozwoju produktów Oferta pracy: Estetica Group - Import Manager Oferta pracy: Młodszy Kontroler Finansowy - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Saraya Poland - Pracownik działu kontroli jakości Oferta pracy: Sarantis Polska - Specjalista (-ka) ds. marketingu (kategoria Kosmetyki) Oferta pracy: Grupa Eurocash – Kontigo - Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Marek Oferta pracy: Euphora Paese - Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Sprzedaży (surowce dla branży kosmetycznej i chemii gospodarczej) Oferta pracy: Dermomedica Group - Specjalista ds. obsługi Klienta sklepu internetowego Oferta pracy - Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Eagle Recruitment - Dyrektor Eksportu Oferta pracy: DOZ - Category manager (marki własne) Oferta pracy: Orientana - Specjalista ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Harper Hygienics - Junior Marketing Project Manager Oferta pracy: Nacomi - Specjalista ds. badań i rozwoju produktów kosmetycznych Oferta pracy: Młodszy Technolog - IOC Oferta pracy: Brand Manager - Kolorado Oferta pracy: Technolog - Marion Oferta pracy: E-commerce manager - Marion Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków w Organique Oferta pracy: E-commerce manager w Organique Oferta pracy: Brand Manager - Eagle Recruitment Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Zakupów - Hebe Oferta pracy: Product Manager w Dziale Marek Własnych - Make up - Drogerie Natura Oferta pracy: Technolog Kosmetyczny ds. Badań i Rozwoju - Newu Oferta pracy: Grupa Inco SA - Technolog R&D Oferta pracy: E-commerce Key Account Manager (branża kosmetyczna) Oferta pracy: Pelion SA - Product Manager Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. zakupów i logistyki Oferta pracy: Polemika - Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Resibo - Specjalista ds. zakupów Oferta pracy: Brand Manager/Product Manager Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. Eksportu Oferta pracy: Abriga Polska - Specjalista ds. rozwoju produktu Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager