Euromonitor International zaprasza czołowe polskie firmy na bezpłatne seminarium w Warszawie

Euromonitor International zaprasza czołowe polskie firmy na bezpłatne seminarium w Warszawie

www.euromonitor.com
25 października Euromonitor International, firma zajmująca się strategicznymi rozwiązaniami badawczymi, organizuje seminarium dedykowane menedżerom najwyższego szczebla z sektorów FMCG, bankowości, instytucji rządowych i organizacji handlowych.

Lina Sidorenke
, kierownik projektu w Euromonitor International zgodziła się powiedzieć więcej na temat pomysłu brytyjskiej firmy na zorganizowanie seminarium w Polsce.

W tym roku po raz drugi Euromonitor International postanowił zorganizować seminarium w Warszawie. Dlaczego wybraliście Polskę?
Euromonitor International jest globalną firmą oferującą strategiczne rozwiązania w 100 krajach. Posiada biura w 12 krajach, ulokowane w Londynie, Chicago, Tokio, Singapurze, Szanghaju, Santiago, Kapsztadzie, Bangalore, Sydney, Dubaju, Sao Paulo i Wilnie. I to właśnie nasze biuro regionalne w Wilnie jest odpowiedzialne za badania i rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej.

Polska jest jednym z najważniejszych rynków w Europie Środkowej. Nasi klienci są wiodącymi firmami w kraju, dlatego zaczęliśmy organizować takie wydarzenie właśnie w Polsce. Uważamy, że seminarium pod auspicjami Euromonitor International jest wspaniałą okazją do spotkań naszych klientów w jednym miejscu, dzielenia się ich doświadczeniami i opiniami, daje nam też szansę na podziękowanie za kolejny udany rok naszego partnerstwa, a także umożliwia firmom biorącym w nim udział nawiązanie wzajemnej współpracy.

W ubiegłym roku wydarzenie miało formę śniadania briefingowego. W tym roku postanowiliście zorganizować seminarium. Dlaczego zdecydowali się Państwo zmienić koncepcję imprezy?
Rok temu po raz pierwszy zorganizowaliśmy nasze ekskluzywne wydarzenie w Polsce. Forma briefingu była podobna do konferencji, jednak nieco krótsza. Ubiegłoroczne pozytywne opinie od uczestników, a także rosnące zainteresowanie naszych klientów kolejnym spotkaniem, wpłynęły na to, że zdecydowaliśmy się rozszerzyć wydarzenie i zorganizować trwającą pół dnia konferencję z wykładami prowadzonymi przez świetnych prelegentów, dyskusjami dotyczącymi zmian na rynku, networkingiem podczas przerw i degustacją win.

Strategiczne rozwiązania rynkowe, którymi nasza firma wspiera organizacje w osiąganiu swoich celów, powoduje, że seminarium organizujemy wyłącznie dla menedżerów najwyższego szczebla, zajmujących się kluczowymi działaniami w swoich organizacjach. Mamy nadzieję, że prezentacje naszych analityków oraz dyskusje i opinie gości pomogą menedżerom lepiej zrozumieć obecną sytuację zarówno na rynkach regionalnych, jak i globalnych. Pokażą, jak rynek zachowuje się obecnie i co przewidujemy w kolejnych pięciu latach.

Jakie są główne tematy, które zostaną omówione podczas seminarium?
Tematem wydarzenia jest "Handel detaliczny i FMCG". W tym roku seminarium będzie szczególnie interesujące dla sprzedawców detalicznych, a także przedstawicieli różnych firm sektora FMCG, w tym żywności, kosmetyków i pielęgnacji ciała, napojów alkoholowych i bezalkoholowych. Podczas seminarium analitycy Euromonitor International dostarczą najświeższych informacji na temat megatrendów, preferencji konsumenckich w cyfrowym świecie oraz aktualnych informacji na temat głównych rynków FMCG.

W trakcie seminarium zostaną zaprezentowane trzy prezentacje: Scenariusze ekonomiczne i ich wpływ na branże FMCG w regionie Europy Środkowo-Wschodniej; Handel detaliczny - nowe koncepcje w odpowiedzi na zmieniające się preferencje konsumentów; Megatrendy - co kieruje konsumentami na skalę globalną i regionalną?

Po każdej prezentacji zaproszeni goście z takich firm jak Amrest, Orbico czy Avon podzielą się opiniami i komentarzami nt. zaprezentowanych wyników.

Dodam jeszcze, że uczestnicy seminarium będą mieli sporo okazji, by nawiązać wzajemne kontakty i z przedstawicielami Euromonitor International podczas przerw na kawę i degustacji wina.

-------------------

Drugie doroczne seminarium Euromonitor International odbędzie się 25 października w hotelu InterContinental, przy ul. Emilii Plater 49, w Warszawie, w godzinach od 13:00 do 18:00.
Więcej informacji i rejestracji: http://go.euromonitor.com/polish-seminar. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

# Badania rynkowe
 reklama