Dorota Soszyńska, Oceanic: Polki są doskonale zorientowane w trendach, tworzymy więc dla wymagających klientek.

Dorota Soszyńska, Oceanic: Polki są doskonale zorientowane w trendach, tworzymy więc dla wymagających klientek.

Dorota Soszyńska, współwłaścicielka firmy Oceanic. W opinii otoczenia prawdziwa perfekcjonistka. Prowadzi bardzo popularny profil na Instagramie, dzieląc się z użytkownikami pracą, pasjami, poczuciem estetyki... Uwielbia twórczą atmosferę, która towarzyszy pracy nad nowymi produktami. Docenia kompetencje i solidność współpracowników. Lubi współpracować z osobami, które tak jak ona, angażują się w swoją pracę, a poprzeczkę podnoszą zawsze wyżej.

1. Mój świat to…

Moja rodzina, dom oraz praca, która od 36 lat, nieustająco, jest moją życiową pasją.

2. Kosmetyki są ważne, ponieważ…

Właściwie dobrana pielęgnacja poprawia kondycję skóry, dzięki czemu kobiety czują się młodsze, dowartościowane oraz pewniejsze siebie.

3. W mojej pracy uwielbiam…

Proces kreacji i pracy nad nowymi produktami, z naszym utalentowanym zespołem oraz towarzyszącą temu atmosferę.

4. Irytuje mnie…

Brak kompetencji i zaangażowania.

5. Czy w biznesie kosmetycznym przydaje się kobieca intuicja/kobiecy punkt widzenia?

Jak najbardziej! Kobieca intuicja jest bardzo ważna, ale myślę, że nie należy opierać się wyłącznie na niej… W dobie ogromnej konkurencji trzeba też śledzić i analizować badania i trendy rynkowe.

6. Tworząc dla kobiet warto pamiętać…

O tym, że Polki mają doskonałą wiedzę na temat pielęgnacji swojej skóry, są zorientowane w nowych trendach, a to sprawia, że są bardzo świadomymi i wymagającymi klientkami.

7. Najlepsza rada, jaką kiedykolwiek usłyszałam…

Żeby z pokorą i rozwagą podchodzić do każdego nowego projektu, jednocześnie stale pracować nad sobą i swoim rozwojem.

Przeczytaj również:

Alina Szmich, Delia Cosmetics

Karolina Kuklińska-Kosowicz, YOPE

Karina Kozerska, Eveline Cosmetics

Małgorzata Chełkowska, Yonelle

Ewa Pawłowska, Golden Rose

Justyna Żukowska-Bodnar, Alkemie

Daria Prochenka, Clochee

Edyta Mularz, Elfa Pharm

Urszula Pierzchała, Allvernum

# Raporty tematyczne
 reklama