Alina Szmich, Delia Cosmetics: Kiedy ludzie w pracy się do mnie uśmiechają, czuję, że to co robię, jest słuszne.

Alina Szmich, Delia Cosmetics: Kiedy ludzie w pracy się do mnie uśmiechają, czuję, że to co robię, jest słuszne.

Alina Szmich, prezes Delia Cosmetics, ze swojego życiowego doświadczenia wie, że zadowoleni pracownicy są bardziej kreatywni, twórczy i zaangażowani, dlatego dba o dobrą atmosferę w firmie. Nie toleruje plotek i intryganctwa. Docenia dobre pomysły. Prowadzenie firmy rodzinnej jest dla niej wielką wartością i radością. Kosmetyki sprawiają, że ludzie wyglądają lepiej i czują się lepiej - i to jest ważne, bo samoakceptacja ma olbrzymi wpływ na nasze życie i postrzeganie samych siebie.

1. Mój świat to…

Na pierwszym miejscu rodzina, a przede wszystkim wnuki – mam ich troje. Z przyjemnością patrzę, jak rośnie nowe pokolenie członków naszej dość licznej rodziny i staram się im pokazywać, jak czerpać przyjemność z życia.

Na drugim miejscu są podróże, poznawanie świata i ludzi. Jest to moja pasja, bez której nie byłabym sobą.

Praca jest na trzecim zaszczytnym miejscu i jest doskonałym dopełnieniem mojego życia. Jest ona dodatkową przyjemnością, bo pracuję z rodziną.

2. Kosmetyki są ważne, ponieważ…

Dają poczucie luksusu i przyjemności. Sprawiają, że czujemy się piękne i ważne. Patrząc w lutro możemy powiedzieć – podobam się sobie i jestem szczęśliwa.

3. W mojej pracy uwielbiam…

Tworzenie nowych, ciekawych produktów. Zadowolonych ludzi. Niezwykle przyjemne jest, kiedy ludzie w pracy się do mnie uśmiechają, wtedy czuję, że to co robię, jest słuszne.

4. Irytuje mnie…

Chciwość i zazdrość ludzka. Nie lubię też plotek, bo często robią krzywdę innym.

5. Czy w biznesie kosmetycznym przydaje się kobieca intuicja/kobiecy punkt widzenia?

Intuicja, to według mnie jedna z ważniejszych cech w prowadzeniu biznesu. Przydaje się w tworzeniu nowych projektów, ale chyba najbardziej w pozyskiwaniu pracowników.

Na pierwszym miejscu stawiam oczywiście kompetencje, ale w sytuacjach wątpliwych zawsze kieruję się intuicją.

6. Tworząc dla kobiet warto pamiętać o…

Tym, że mężczyźni też potrzebują kosmetyków. Zauważam, że coraz częściej też po nie sięgają. W nich dostrzegam znaczne szanse w biznesie.

7. Najlepsza rada, jaką kiedykolwiek usłyszałam…

„Mierz siły własną miarą i postępuj w życiu tak, żeby nikt przez Ciebie nie płakał."

Przeczytaj również:

Dorota Soszyńska, Oceanic

Karolina Kuklińska-Kosowicz, YOPE

Karina Kozerska, Eveline Cosmetics

Małgorzata Chełkowska, Yonelle

Ewa Pawłowska, Golden Rose

Justyna Żukowska-Bodnar, Alkemie

Daria Prochenka, Clochee

Edyta Mularz, Elfa Pharm

Urszula Pierzchała, Allvernum

# Raporty tematyczne
loki joanna