Resibo rozpoczyna kampanię reklamową w internecie pod hasłem „Modern Nature is Calling”
Resibo rozpoczyna kampanię reklamową w internecie pod hasłem „Modern Nature is Calling”

Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków naturalnych marki Resibo. Działania pod hasłem „Modern Nature is Calling” przygotowała agencja oS3 i Papaya Films.

Hasło „Modern Nature is Calling” odwołuje się do silnej potrzeby bliskości z naturą, która szczególnie w dzisiejszych czasach, w obliczu zmian klimatycznych, nabiera zupełnie nowego znaczenia. Na potrzeby działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy emitowany na YouTube i Player.pl. Ponadto reklamy obejmują platformy Google, Wizaz.pl. - Wraz z Danielem Jaroszkiem i Tymkiem Pieczką wypracowaliśmy charakterystyczną narrację, stawiając jednocześnie na analogowy zapis na taśmie 16 mm. Dzięki temu opowiedzieliśmy tę historię w wyjątkowy sposób. Tę narrację chcemy kontynuować w kolejnych odsłonach, odkrywając coraz bardziej świat kosmetyków naturalnych Resibo - mówi Michał Kobierzewski z oS3, która przygotowała kampanię.
Firma planuje również aktywności reklamowe w social mediach i wybranych tytułach prasy kobiecej.

 
# Newsy producenci
reklama