Po suche szampony sięgają głównie młode konsumentki
Po suche szampony sięgają głównie młode konsumentki

25% kobiet w wieku od 16 do 29 lat regularnie korzysta z suchych szamponów, równie wiele z nich stwierdza, że po ich użyciu włosy wyglądają jak świeżo umyte. Potencjał jednak w kategorii wciąż tkwi spory.

Co najmniej 35% kobiet nie wie dokładnie, jak stosuje się suchy szampon i dlatego z nich nie korzysta. W przypadku grupy wiekowej kobiet 30-49 lat odsetek ten stanowi nawet 40%.

Prawie połowa kobiet jest przekonania, że suchy szampon pozostawi biały osad na ich włosach.

Panie, które używają suchych szamponów, doceniają walor szybkiego przywrócenia włosom estetycznego wygladu. Aż 24% kobiet w grupie wiekowej 16-29 lat chętnie stosuje suche szampony ze względu na uzyskiwany dzięki nim świeży zapach włosów.

Jednak nie tylko w celu odświeżenia fryzury konsumentki sięgają po tego typu produkty. Suchy szampon jest również stosowany jako produkt stylizujący: 21% kobiet w grupie wiekowej 16-29 lat wykorzystuje go jako produkt zapewniający większą objętość i lepszą przyczepność włosów.

To produkt, który często trafia do wakacyjnych kosmetyczek. 23% kobiet w wieku od 16 do 29 lat zabiera suchy szampon w każdą podróż.

(źródło: Ipsos dla Nivea Hair, 2018)
 

Czytaj także: Suche szampony Nivea w trzech wariantach kolorystycznych

# Badania rynkowe
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager