Trendy na rynku beauty w 2022 r. według Foreo

Trendy na rynku beauty w 2022 r. według Foreo

FOREO opublikowało właśnie coroczny Trends Report - czyli raport przewidywanych trendów na najbliższy rok.

Po zamknięciu roku 2021 z rekordową sprzedażą i wciąż rosnącą liczbą klientów (35 milionów na całym świecie), szwedzka marka beauty-tech FOREO opublikowała właśnie swój coroczny raport trendów na najbliższy rok. Tak jak w poprzednich latach, marka wzięła pod lupę całą branżę beauty, przewidując, czym ta może zaskoczyć nas w najbliższych miesiącach.

1. NIEINWAZYJNE ZABIEGI UPIĘKSZAJĄCE

W latach 60. XX wieku chirurgia plastyczna zaczęłą zyskiwać na popularności. Przez długi czas wierzyliśmy, że bolesne i kosztowne operacje to jedyny sposób na przywrócenie młodości naszej skórze. Jednak rok 2022 przynosi zupełnie nowe, odświeżające spojrzenie na “piękno”, które wreszcie polega na dbaniu o siebie i dobrym samopoczuciu. FOREO Sweden zauważyło powrót do holistycznego podejścia i wybór bezbolesnych zabiegów upiększających. Szczególnie takich z widocznymi, długotrwałymi rezultatami, zamiast chirurgicznych poprawek, napędzanych bólem i ryzykiem. Marka przewiduje, że trend na nieinwazyjne zabiegi będzie jednym z najbardziej widocznych w 2022 roku.

W 2021 r. FOREO odnotowało też olbrzymi wzrost popytu na BEAR, pierwsze na świecie medyczne urządzenie wyposażone w mikroprądy zatwierdzone przez FDA z systemem Anti-Shock™, co czyni MISIA najbezpieczniejszym tego typu urządzeniem. BEAR łączy technologię mikroprądów, pomagających uzyskać bardziej napiętą, jaśniejszą skórę z charakterystycznymi dla FOREO pulsacjami T-sonic, dla pieknie zarysowanej szczęki. MIŚ stymuluje i tonizuje skórę, zwalczając oznaki starzenia i zapewniając jędrniejszą cerę w ciągu kilku minut, obalając raz na zawsze mit, że chirurgia plastyczna to jedyny sposób na cofnięcie czasu na skórze.

2. PIELĘGNACJA DIY

Maskne i przebarwienia to problem, z którym zmaga się coraz więcej z nas. I choć intensywne składniki, jak retinoidy i kwasy złuszczające, mogą z nimi pomóc, nieprawidłowo wprowadzone do rutyny pielęgnacyjnej, są częstym źródłem podrażnień. Dlatego coraz więcej osób stawia na naturalne, łagodniejsze składniki i pielęgnację DIY - Do It Yourself, czyli zrób to sam.

Według Euromonitora aż 41% konsumentów na świecie, każdego miesiąca używa „domowego” produktu. Z danych wynika, że ​​liczba wyszukiwań maseczek do twarzy DIY wzrosła o 233%, a hasło „do twarzy w domu” aż o 115%.

Biorąc pod uwagę rosnący popyt i przewidując trend DIY jako jeden z najmocniejszych na ten rok, FOREO wprowadziło Imagination, czyli pierwszą i jedyną na świecie bazę-booster do domowych masek. Nawilżająca formuła, starannie opracowana, aby idealnie łączyć się ze świeżymi składnikami, jak np. owoce, zapewnia codziennie świeżą porcję domowej pielęgnacji skóry, odżywiając ją bez podrażnień i pozwalając na dopasowanie maseczki DIY do swoich potrzeb.

3. OCHRONA SKÓRY

Bariera ochronna skóry (lub warstwa hydrolipidowa) to hasło, które często pojawia się w reklamach i artykułach. Zdominuje też 2022, jako kontynuacja trendu z zeszłego roku. Nie bez powodu, bo warstwa hydrolipidowa to ważny “płaszcz ochronny” skóry, będący dobrym połączeniem łoju, potu i lipidów, znajdujący się na powierzchni naskórka. Naruszona przez zbyt silne środki myjące lub nieprawidłową pielęgnację warstwa hydrolipidowa traci swoją siłę bojową, a skóra staje się wrażliwa i bardziej podatna na zaczerwienienia i podrażnienia.

Jak przewiduje FOREO Sweden, zgodnie z tym trendem, 2022 rok będzie obfitował w olbrzymi wybór kosmetyków zawierających ceramidy, które pomagają skórze w regeneracji i naprawie jej naturalnej warstwy ochronnej. Warto jednak pamiętać, że żaden składnik nie jest w stanie szybko odbudować długotrwałych uszkodzeń, dlatego zdecydowanie łatwiej jest im zapobiegać niż leczyć.

Jednym z największych winowajców uszkodzenia bariery ochronnej skóry jest nadmierne złuszczanie i niewłaściwe, mechaniczne oczyszczanie. Aby bezpiecznie zadbać o skórę warto zainteresować się kultową oryginalną szczoteczką LUNA 3 od FOREO. Linia produktów FOREO LUNA wyposażona jest w miękkie silikonowe wypustki, które zapewnia głębokie, ale delikatne oczyszczenie, pozostawiając nienaruszoną barierę skórną, jednocześnie eliminując do 99,5% nagromadzonych toksyn.

4. KRIOTERAPIA

Krioterapia to zabieg wykorzystujący niskie temperatury do ożywienia skóry. Użycie zimna powoduje obkurczenie naczyń krwionośnych i pobudzenie krążenia, co prowadzi do zwężania porów i nadania skórze zdrowego, odmłodzonego wyglądu. Sposobem naszych mam i babć było sięganie po kostki lodu lub zamrożoną łyżkę, aby ukoić skórę pod oczami po wieczornym wyjściu lub nieprzespanej nocy i nadać jej odświeżony wygląd. Branża kosmetyczna poszła jednak o krok i na fali popularności morsowania zaczęła przyglądać się nowym sposobom na wykorzystanie potencjału krioterapii. Ten rok będzie więc również należał do używania zimna podczas domowej pielęgnacji.

Wyprzedzając ten trend, marka FOREO wprowadziła techniczne zaawansowane rozwiązanie właśnie z użyciem krioterapii już w 2018 roku. UFO, bo to o nim mowa, na zawsze zmieniło sposób nakładania maseczek odżywczych na twarz. Jako prekursor wykorzystania zimna, ciepła oraz leczniczych świateł LED i pulsacji sonicznych w jednym urządzeniu, UFO 2 stało się jednym z bestsellerów marki wszech czasów. Krioterapia w UFO 2, w widoczny sposób zmniejsza obrzęki, zwęża pory, podnosi i ujędrnia skórę, usuwając oznaki starzenia.

Według FOREO Institute ​​w 2022 r. nastąpi “nowa era piękna”. Trendy, które zdominują nasze rozmowy i przewijać się będą w mediach społecznościowych w 2022 to rewolucyjna mieszanka innowacji technologicznych, wykorzystania potencjału skłądników naturalnych, które znaleźć możemy chośby w swojej kuchni i, co najważniejsze, przejścia od postrzegania piękna jako osobnego zagadnienia, do piękna jako integralnej części dobrego samopoczucia.

FOREO, które znalazło się na 3. miejscu w globalnym rankingu najczęściej googlowanych marek produktów do pielęgnacji skóry z 6.851.000 wyszukaniami potwierdza, że ​​technologie kosmetyczne będą nadal napędzać przyszłość branży kosmetycznej. A obecność marki skin-tech w rankingu obok dziewięciu firm kosmetycznych jest wyraźnym sygnałem, że czasy się zmieniają.
 

# Raporty tematyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi