Trendy na rynku beauty w 2022 r. według Foreo
Trendy na rynku beauty w 2022 r. według Foreo

FOREO opublikowało właśnie coroczny Trends Report - czyli raport przewidywanych trendów na najbliższy rok.

Po zamknięciu roku 2021 z rekordową sprzedażą i wciąż rosnącą liczbą klientów (35 milionów na całym świecie), szwedzka marka beauty-tech FOREO opublikowała właśnie swój coroczny raport trendów na najbliższy rok. Tak jak w poprzednich latach, marka wzięła pod lupę całą branżę beauty, przewidując, czym ta może zaskoczyć nas w najbliższych miesiącach.

1. NIEINWAZYJNE ZABIEGI UPIĘKSZAJĄCE

W latach 60. XX wieku chirurgia plastyczna zaczęłą zyskiwać na popularności. Przez długi czas wierzyliśmy, że bolesne i kosztowne operacje to jedyny sposób na przywrócenie młodości naszej skórze. Jednak rok 2022 przynosi zupełnie nowe, odświeżające spojrzenie na “piękno”, które wreszcie polega na dbaniu o siebie i dobrym samopoczuciu. FOREO Sweden zauważyło powrót do holistycznego podejścia i wybór bezbolesnych zabiegów upiększających. Szczególnie takich z widocznymi, długotrwałymi rezultatami, zamiast chirurgicznych poprawek, napędzanych bólem i ryzykiem. Marka przewiduje, że trend na nieinwazyjne zabiegi będzie jednym z najbardziej widocznych w 2022 roku.

W 2021 r. FOREO odnotowało też olbrzymi wzrost popytu na BEAR, pierwsze na świecie medyczne urządzenie wyposażone w mikroprądy zatwierdzone przez FDA z systemem Anti-Shock™, co czyni MISIA najbezpieczniejszym tego typu urządzeniem. BEAR łączy technologię mikroprądów, pomagających uzyskać bardziej napiętą, jaśniejszą skórę z charakterystycznymi dla FOREO pulsacjami T-sonic, dla pieknie zarysowanej szczęki. MIŚ stymuluje i tonizuje skórę, zwalczając oznaki starzenia i zapewniając jędrniejszą cerę w ciągu kilku minut, obalając raz na zawsze mit, że chirurgia plastyczna to jedyny sposób na cofnięcie czasu na skórze.

2. PIELĘGNACJA DIY

Maskne i przebarwienia to problem, z którym zmaga się coraz więcej z nas. I choć intensywne składniki, jak retinoidy i kwasy złuszczające, mogą z nimi pomóc, nieprawidłowo wprowadzone do rutyny pielęgnacyjnej, są częstym źródłem podrażnień. Dlatego coraz więcej osób stawia na naturalne, łagodniejsze składniki i pielęgnację DIY - Do It Yourself, czyli zrób to sam.

Według Euromonitora aż 41% konsumentów na świecie, każdego miesiąca używa „domowego” produktu. Z danych wynika, że ​​liczba wyszukiwań maseczek do twarzy DIY wzrosła o 233%, a hasło „do twarzy w domu” aż o 115%.

Biorąc pod uwagę rosnący popyt i przewidując trend DIY jako jeden z najmocniejszych na ten rok, FOREO wprowadziło Imagination, czyli pierwszą i jedyną na świecie bazę-booster do domowych masek. Nawilżająca formuła, starannie opracowana, aby idealnie łączyć się ze świeżymi składnikami, jak np. owoce, zapewnia codziennie świeżą porcję domowej pielęgnacji skóry, odżywiając ją bez podrażnień i pozwalając na dopasowanie maseczki DIY do swoich potrzeb.

3. OCHRONA SKÓRY

Bariera ochronna skóry (lub warstwa hydrolipidowa) to hasło, które często pojawia się w reklamach i artykułach. Zdominuje też 2022, jako kontynuacja trendu z zeszłego roku. Nie bez powodu, bo warstwa hydrolipidowa to ważny “płaszcz ochronny” skóry, będący dobrym połączeniem łoju, potu i lipidów, znajdujący się na powierzchni naskórka. Naruszona przez zbyt silne środki myjące lub nieprawidłową pielęgnację warstwa hydrolipidowa traci swoją siłę bojową, a skóra staje się wrażliwa i bardziej podatna na zaczerwienienia i podrażnienia.

Jak przewiduje FOREO Sweden, zgodnie z tym trendem, 2022 rok będzie obfitował w olbrzymi wybór kosmetyków zawierających ceramidy, które pomagają skórze w regeneracji i naprawie jej naturalnej warstwy ochronnej. Warto jednak pamiętać, że żaden składnik nie jest w stanie szybko odbudować długotrwałych uszkodzeń, dlatego zdecydowanie łatwiej jest im zapobiegać niż leczyć.

Jednym z największych winowajców uszkodzenia bariery ochronnej skóry jest nadmierne złuszczanie i niewłaściwe, mechaniczne oczyszczanie. Aby bezpiecznie zadbać o skórę warto zainteresować się kultową oryginalną szczoteczką LUNA 3 od FOREO. Linia produktów FOREO LUNA wyposażona jest w miękkie silikonowe wypustki, które zapewnia głębokie, ale delikatne oczyszczenie, pozostawiając nienaruszoną barierę skórną, jednocześnie eliminując do 99,5% nagromadzonych toksyn.

4. KRIOTERAPIA

Krioterapia to zabieg wykorzystujący niskie temperatury do ożywienia skóry. Użycie zimna powoduje obkurczenie naczyń krwionośnych i pobudzenie krążenia, co prowadzi do zwężania porów i nadania skórze zdrowego, odmłodzonego wyglądu. Sposobem naszych mam i babć było sięganie po kostki lodu lub zamrożoną łyżkę, aby ukoić skórę pod oczami po wieczornym wyjściu lub nieprzespanej nocy i nadać jej odświeżony wygląd. Branża kosmetyczna poszła jednak o krok i na fali popularności morsowania zaczęła przyglądać się nowym sposobom na wykorzystanie potencjału krioterapii. Ten rok będzie więc również należał do używania zimna podczas domowej pielęgnacji.

Wyprzedzając ten trend, marka FOREO wprowadziła techniczne zaawansowane rozwiązanie właśnie z użyciem krioterapii już w 2018 roku. UFO, bo to o nim mowa, na zawsze zmieniło sposób nakładania maseczek odżywczych na twarz. Jako prekursor wykorzystania zimna, ciepła oraz leczniczych świateł LED i pulsacji sonicznych w jednym urządzeniu, UFO 2 stało się jednym z bestsellerów marki wszech czasów. Krioterapia w UFO 2, w widoczny sposób zmniejsza obrzęki, zwęża pory, podnosi i ujędrnia skórę, usuwając oznaki starzenia.

Według FOREO Institute ​​w 2022 r. nastąpi “nowa era piękna”. Trendy, które zdominują nasze rozmowy i przewijać się będą w mediach społecznościowych w 2022 to rewolucyjna mieszanka innowacji technologicznych, wykorzystania potencjału skłądników naturalnych, które znaleźć możemy chośby w swojej kuchni i, co najważniejsze, przejścia od postrzegania piękna jako osobnego zagadnienia, do piękna jako integralnej części dobrego samopoczucia.

FOREO, które znalazło się na 3. miejscu w globalnym rankingu najczęściej googlowanych marek produktów do pielęgnacji skóry z 6.851.000 wyszukaniami potwierdza, że ​​technologie kosmetyczne będą nadal napędzać przyszłość branży kosmetycznej. A obecność marki skin-tech w rankingu obok dziewięciu firm kosmetycznych jest wyraźnym sygnałem, że czasy się zmieniają.
 

# Raporty tematyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków w Organique Oferta pracy: E-commerce manager w Organique Oferta pracy: Brand Manager - Eagle Recruitment Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Zakupów - Hebe Oferta pracy: Product Manager w Dziale Marek Własnych - Make up - Drogerie Natura Oferta pracy: Technolog Kosmetyczny ds. Badań i Rozwoju - Newu Oferta pracy: Grupa Inco SA - Technolog R&D Oferta pracy: E-commerce Key Account Manager (branża kosmetyczna) Oferta pracy: Pelion SA - Product Manager Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. zakupów i logistyki Oferta pracy: Polemika - Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Resibo - Specjalista ds. zakupów Oferta pracy: Brand Manager/Product Manager Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. Eksportu Oferta pracy: Abriga Polska - Specjalista ds. rozwoju produktu Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager