Only Bio life: nie tworzymy sztucznych potrzeb rynkowych, lecz odpowiadamy na te realne

Only Bio life: nie tworzymy sztucznych potrzeb rynkowych, lecz odpowiadamy na te realne

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Marta Iwanowska-Giler, Brand Manager Onlybio.life:

Nowe wdrożenia Onlybio.life, które odbiły się szerokim echem na rynku kosmetycznym pokazują, że niewątpliwym atutem dla konsumentów przede wszystkim, oprócz oryginalnego designu opakowań, jest prostota przekazu i czytelna nawigacja produktów.

CZYTELNY PRZEKAZ

Naszym celem było stworzenie opakowania, które nie tylko jest majstersztykiem designu, ale przede wszystkim będzie pełniło funkcję nośnika efektywnej komunikacji z klientem. Przekaz i nawigacja produktowa w Hair Balance by OnlyBio są bardzo czytelne, a etykieta odgrywa rolę kompleksowego przewodnika po najważniejszych zasadach pielęgnacji zgodnych z filozofią włosingu.

NIENAGANNE SKŁADY

To, na co z całą pewnością zwracają uwagę coraz bardziej świadomi konsumenci, to bezpieczne i naturalne składy. Klienci doceniają uczciwość marek w zgodności opisu działania produktu z jego składem. Klienci mają obecnie szerokie spektrum możliwości w „prześwietlaniu” składów produktów i to właśnie ten aspekt najbardziej buduje zaufanie do marki. Jako firma OnlyBio jesteśmy tego świadomi i dokładamy wszelkich starań, aby nasze serie były nienagannie skomponowane pod tym względem oraz zgodne z potrzebami i oczekiwaniami użytkowniczek i użytkowników naszych kosmetyków.

ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY

To właśnie elastyczność i umiejętność docierania do źródeł potrzeb klientów jest naszym priorytetem. Wystarczy wspomnieć, że linia Hair Balance została zaprojektowana w oparciu o specyficzne potrzeby grupy docelowej. Jesteśmy blisko naszych odbiorców, komunikujemy się z nimi bezpośrednio za pomocą social mediów i platform sprzedażowych, dzięki czemu nasz asortyment jest niejako współtworzony przez nich samych. Nie tworzymy sztucznych potrzeb rynkowych, lecz odpowiadamy na te realne, tworząc spersonalizowane rytuały pielęgnacyjne, co – możemy z dumą powiedzieć – stanowi o sukcesie naszej marki.

# Raporty tematyczne
 reklama