Marta Iwanowska-Giler: dojrzałe konsumentki doceniają skuteczność kosmetyku

Marta Iwanowska-Giler: dojrzałe konsumentki doceniają skuteczność kosmetyku

Marta Iwanowska-Giler, brand manager OnlyBio OnlyEco:

Z perspektywy firmy kosmetycznej, konsumentki między 40 a 50 rokiem życia to mocna gałąź odbiorców produktów pielęgnacyjnych do twarzy o działaniu globalnym, tj. na wszystkie oznaki starzenia się skóry. Liczą się tutaj funkcje przeciwzmarszczkowe produktu, liftingująco-ujędrniające czy zagęszczające skórę. Nie bez znaczenia pozostają też składniki nawilżające. Najlepiej sprzedającym się produktem z tej kategorii w linii OnlyBio jest regenerujący krem do twarzy na dzień o przebadanym klinicznie działaniu odżywiającym, nawilżającym i wypełniającym.  

Kobiety po 40 roku życia świadomie sięgają po produkty, które zaspokoją ich potrzeby i dadzą oczekiwany efekt. Skuteczność produktu pielęgnacyjnego 40+ musi znaleźć się na najwyższym poziomie.

Konsumentki 40-50 są lojalnymi użytkowniczkami kosmetyków. Chętniej sięgają po marki znane i lubiane. Z drugiej strony nie ustają w poszukiwaniu innowacji. Głównym źródłem informacji o produktach kosmetycznych dla dojrzałych konsumentek są opakowania produktów. Producenci z najwyższą dokładnością wyjaśniają wszystkie właściwości produktu i korzyści, które przyniesie ich użytkowanie.

# Raporty tematyczne
 reklama