Super-Pharm w zgodzie z trendami

Super-Pharm w zgodzie z trendami

Super-Pharm po raz kolejny przyjrzał się najważniejszym trendom sezonu i stworzył wyjątkowy katalog „SuperTrendy” na jesień i zimę 2023/2024, w którym obok solidnej dawki wiedzy można znaleźć wskazówki i porady ekspertów.

Jesień to także dla sieci czas nowych projektów i kierunków rozwoju, o których mówi Monika Kolaszyńska, CEO Super-Pharm.

W ŚWIECIE TRENDÓW

Popularność social mediów sprawia, że nowe trendy powstają niemal każdego dnia. Jak odnaleźć się w świecie wielu informacji i produktów? Czy każdy trend służy naszej urodzie? Super-Pharm w najnowszym katalogu „SuperTrendy” omawia najciekawsze i te, które mają szansę pozostać z nami na dłużej, m.in. slow beauty, skip care, moisture sandwich, sexual wellness, k-beauty 2.0. W wydaniu znajdziemy analizę najpopularniejszych składników aktywnych, jak np. retinal, a także przyjrzymy się olejkom do ust i produktom trychologicznym.

„W dobie popularności TikToka nowe trendy beauty powstają niemal każdego dnia. O niektórych z nich szybko zapominamy, a pewne wiodące tendencje z biegiem czasu tylko się umacniają. Kiedyś o trendach mówiło się głównie w kontekście makijażu czy stylizacji fryzur. Dziś większość z nich dotyczy pielęgnacji cery. Pojawiają się nowe pomysły na codzienną rutynę pielęgnacyjną, a nowoczesne składniki aktywne stają się gwiazdami” – zauważa Ewelina Błeszyńska, redaktor prowadząca katalog SuperTrendy.

W sezonie jesień-zima 2023/2024 wspólnym mianownikiem wszystkich trendów jest naturalność i inkluzywność. Fascynację pielęgnacją skóry widać także na okładce naszego katalogu SuperTrendy. Modelka nie ma na sobie grama makijażu, bo make-up jest tylko dodatkiem, a piękno pochodzi z wypielęgnowanej, zdrowej cery.

SUPER-PHARM IDZIE PO WIĘCEJ

Jesienią marka nie tylko przygląda się nowym trendom, ale także zapowiada kolejne kierunki rozwoju. „Nie zwalniamy tempa. Przeciwnie, poszerzamy działalność naszej drogerii online o rynki zagraniczne i czekają nas w Super-Pharm ekscytujące zmiany i nowości. Światło dzienne ujrzy kilka ważnych projektów, nad którymi pracowaliśmy od miesięcy. W nowy sezon wchodzimy z nowym konceptem sklepów. Już niebawem w Warszawie otwieramy dwie pierwsze drogerie bez aptek. To miejsca, w których na pierwszym miejscu stawiać będziemy przyjemność dbania o siebie. Luksus spędzania czasu na wyjątkowej pielęgnacji jest bowiem podstawą dobrego wyglądu i lepszego samopoczucia. W nowym unikatowym na polskim rynku modelu Skin & Beauty by Super-Pharm oferować będziemy profesjonalne usługi, aby spełniać marzenia najbardziej wymagających klientów. Staramy się, żeby doświadczenia zakupowe były jak najbardziej komfortowe i przyjemne. W Skin & Beauty dostępne będą m.in. zupełnie nowe marki kosmetyczne, zabiegi fryzjerskie, możliwość wykonania badania skóry” – zapowiada Monika Kolaszyńska, CEO Super-Pharm.

Katalog SuperTrendy jest nie tylko doskonałym przewodnikiem po świecie trendów beauty, ale także pielęgnacyjnym poradnikiem dla osób szukających aktualnej dawki wiedzy z zakresu pielęgnacji, https://www.superpharm.pl/katalog-super-trendy.

# Newsy handel
 reklama