Produkty marki pojawiły się w tym tygodniu premierowo w 81 perfumeriach w Europie oraz na 13 portalach internetowych. Polscy klienci Sephora mogą odkrywać kosmetyki r.e.m. beauty na sephora.pl, znajdą je także stacjonarnie w warszawskich perfumeriach Sephora w Westfield Arkadia i Złotych Tarasach oraz w Galerii Krakowskiej i poznańskiej Posnanii. Wybrane bestsellery marki przetestować można w całej sieci Sephora w Polsce.
Miłośnicy makijażu w całej Europie znajdą w ofercie marki r.e.m. beauty m.in.: wielokrotnie nagradzany wydłużający tusz do rzęs, róż Eclipse oraz pomadkę w sztyfcie, a także hity z Tik Tok-a, w tym olejek do ust – essential drip, lśniący płynny cień do powiek i chłodzący, rozświetlający balsam pod oczy – które od dnia premiery są nieustannie wyprzedawane. W ofercie znalazły się również wyselekcjonowane, bogate w aktywne składniki pielęgnacyjne, kosmetyki przygotowujące skórę do aplikacji makijażu.
- To niewiarygodne, że nareszcie wprowadzamy markę do Europy. Sephora to najbardziej uwielbiana na świecie destynacja beauty. Jestem więcej niż podekscytowana, zaszczycona i wdzięczna. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, sprzedaż bezpośrednia i kontakt z klientem, podczas którego każdy sam może zobaczyć, dotknąć i przetestować produkty - są tak ważne. Absolutnie uwielbiam otwarty model obsługi Sephora, wydobywający z beauty to, co najlepsze i jednocześnie tak dostępny dla każdego - mówi Ariana Grande, założycielka marki.
- Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy zaoferować naszym klientom na wyłączność markę założoną przez prawdziwą ikonę muzyki - Arianę Grande! Cieszę się, że nasi klienci mogą czerpać inspirację i bawić się nowym obliczem piękna, w którym innowacyjne formuły łączą się ze stylistyką vintage we współczesnym wydaniu - mówi Sylvie Moreau, Sephora President Europe & Middle East.