Kampania rozpocznie się 29 września i potrwa 2 tygodnie, będzie obowiązywała we wszystkich perfumeriach oraz na Douglas.pl.
Kampanie multibrandowe Douglas cieszą się niezwykłą popularnością od prawie 2 lat. Wynika to z umiejętności dopasowania się do potrzeb klientów oraz odpowiedzi na aktualne trendy.
Marce Douglas zależało na przygotowaniu komercyjnej oferty, która przyciągnie do perfumerii młodszą grupę klientów*.
Współpraca z aplikacją TikTok, która posiada już 100 mln aktywnych użytkowników w Europie** doskonale wpisała się w te potrzeby. Akcja będzie miała silne wsparcie marketingowe w kanałach digital oraz w perfumeriach stacjonarnych.
- Jednym z celów naszych działań w Polsce jest wzrost świadomości marki na rynku. Współpraca z perfumeriami Douglas daje nam zupełnie nowe możliwości dotarcia do użytkowników również w świecie offline oraz jest doskonałym początkiem na rozpoczęcie długofalowej biznesowej współpracy. Dzięki naszym wspólnym działaniom, TikTok ma szansę stać się love brandem, nie tylko na świecie, ale także w Polsce - mówi Rafał Drzewiecki, Head of Marketing CE, TikTok Polska.
TikTok to wiodąca platforma krótkich filmów video. Misją TikToka jest to, by użytkownicy społeczności mogli dzielić się swoją wyobraźnią, wiedzą i wszystkimi chwilami, które są dla nich ważne — z każdego miejsca na świecie. To miejsce, w którym każdy może pokazać swoja twórczość, dając widzom autentyczną i inspirującą radość.