Niektóre kosmetyki marki są już dostępne w stałej ofercie sieci w wybranych lokalizacjach.
Marka Barwa posiada ponad 70-letnie doświadczenie na rynku kosmetycznym. Każda z dostępnych serii ma inny skład oraz zróżnicowaną kompozycję zapachową, tak by możliwie najbardziej spełnić oczekiwania konsumentów. Produkty Barwa wyróżnia naturalny skład, skuteczne formuły i przyjazna cena. To cechy, które idealnie wpisują się także w profil sieci Pepco, która swoją ofertę kieruje do odbiorców określanych mianem „mum on a budget”.
„Barwa od wielu lat współpracuje z większością sieci handlowych. Tym bardziej miło nam poinformować, że właśnie rozpoczęliśmy współpracę z siecią sklepów Pepco, gdzie mamy możliwość zaprezentować swoje produkty i dotrzeć do jeszcze szerszego grona klientów. Ze sklepowych półek wybranych lokalizacji Pepco puszczają do nas oko szampony i odżywki z Barwy Naturalnej, których receptury inspirowane są dobroczynnym działaniem składników o pochodzeniu naturalnym, jak również kosmetyki do włosów z Barwy Ziołowej, w której królują ekstrakty z polskich ziół. Na uwagę zasługują również mydła z Barwy Hipoalergicznej, którą wyróżnia wysoka zawartość składników łagodzących i świetnie się sprawdzają przy pielęgnacji suchej skóry. Cała oferta Barwy idealnie sprawdza się do pielęgnacji włosów i ciała dla całej rodziny” – komentuje współpracę Wioletta Kmieć, Krajowy Koordynator ds. Kluczowych Klientów.
W 2013 roku Pepco rozszerzyło swoją działalność na Czechy i Słowację, a w latach 2015-2017 otworzyło sklepy w Chorwacji, na Węgrzech, Litwie, w Rumunii i Słowenii. Od 2018 roku spółka posiada sklepy na Łotwie, w Estonii, Bułgarii, Włoszech, Serbii i Hiszpanii oraz Austrii.
Sieć obsługuje obecnie ponad 21 milionów klientów miesięcznie. Centrala marki znajduje się w Poznaniu. Firma zatrudnia około 22 000 pracowników w 15 krajach Europy, a najsilniej obecna jest w Polsce, Rumunii, na Węgrzech i w Czechach.