Silcare: lokalność w pandemii nabrała znaczenia

Silcare: lokalność w pandemii nabrała znaczenia

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Dolores Greń, dyrektor marketingu Silcare:

Trwająca już ponad rok światowa pandemia zdecydowanie zmieniła nawyki konsumentów. Nie ominęło to również branży beauty. Chodzi nie tylko o przesunięcie się środka ciężkości w stronę kanału e-commerce, ale również bardziej świadome dokonywanie zakupów.

Na podstawie przeprowadzonego w pierwszym kwartale 2021 badania udało nam się ustalić, że klienci Silcare najbardziej cenią jakość, cenę i polskość naszych produktów. Coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na kraj pochodzenia wybieranego kosmetyku, nie tylko chcąc wesprzeć rodzimy kapitał w czasach kryzysu, ale również pragnąc poczucia pewności i bezpieczeństwa, które daje produkcja na terenie UE i w zgodzie z jej normami. W związku z tym nasza strategia komunikacji zakłada bycie marką-odkrywcą, która w czasach ogromnej niepewności śmiało opowie o pochodzeniu naszych produktów, procesie ich wytwarzania i odsłoni zalety, wypływające z doboru odpowiednich składników aktywnych i nowoczesnych technologii. Możemy szczycić się faktem bycia jedynym polskim producentem i wytwórcą produktów UV i dbamy o to, aby  kojarzono nas właśnie tak, jako firmę z Gorzowa Wielkopolskiego, która sprzedaje swoje kosmetyki nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

# Raporty tematyczne
 reklama