Silcare: lokalność w pandemii nabrała znaczenia
Silcare: lokalność w pandemii nabrała znaczenia

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Dolores Greń, dyrektor marketingu Silcare:

Trwająca już ponad rok światowa pandemia zdecydowanie zmieniła nawyki konsumentów. Nie ominęło to również branży beauty. Chodzi nie tylko o przesunięcie się środka ciężkości w stronę kanału e-commerce, ale również bardziej świadome dokonywanie zakupów.

Na podstawie przeprowadzonego w pierwszym kwartale 2021 badania udało nam się ustalić, że klienci Silcare najbardziej cenią jakość, cenę i polskość naszych produktów. Coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na kraj pochodzenia wybieranego kosmetyku, nie tylko chcąc wesprzeć rodzimy kapitał w czasach kryzysu, ale również pragnąc poczucia pewności i bezpieczeństwa, które daje produkcja na terenie UE i w zgodzie z jej normami. W związku z tym nasza strategia komunikacji zakłada bycie marką-odkrywcą, która w czasach ogromnej niepewności śmiało opowie o pochodzeniu naszych produktów, procesie ich wytwarzania i odsłoni zalety, wypływające z doboru odpowiednich składników aktywnych i nowoczesnych technologii. Możemy szczycić się faktem bycia jedynym polskim producentem i wytwórcą produktów UV i dbamy o to, aby  kojarzono nas właśnie tak, jako firmę z Gorzowa Wielkopolskiego, która sprzedaje swoje kosmetyki nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

# Raporty tematyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager