Kosmetyczni i UOKiK z webinarem dotyczącym reklamy w social mediach

Kosmetyczni i UOKiK z webinarem dotyczącym reklamy w social mediach

Dobre praktyki oznaczania treści reklamowych w sieci, szczególnie w mediach społecznościowych, to obecnie ważny drogowskaz wielu działań marketingowych. Opublikowane w ubiegłym roku wytyczne Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wciąż pozostawiają zagadnienia, z którymi mierzą się specjaliści od kosmetycznego marketingu.

Na nurtujące pytania będzie można uzyskać informacje z pierwszej ręki podczas bezpłatnego webinaru zorganizowanego przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego. Odbędzie się on 18 stycznia 2023 r. o godz. 10:30.

W programie spotkania pojawią się m.in. wątki:

  • postępowań Prezesa UOKiK ws. scamu i kryptoreklamy,
  • kar za brak współpracy,
  • pierwszych zarzutów wobec influencerów i reklamodawców,
  • nowych kanałów komunikacyjnych urzędu,
  • efektów monitoringu i analizy mediów społecznościowych,
  • rekomendacji Prezesa UOKiK i wskazówkach dot. prawidłowego oznaczania treści w SoMe.

Webinar poprowadzą Agnieszka Kowalska i Krzysztof Lehmann. Agnieszka Kowalska od ponad 2 lat pracuje w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w którym odpowiada za projekty edukacyjne i kontakt z mediami. Zajmuje się działaniami związanych z rynkiem influencer marketingu. Obecnie rozwija instagramowy profil urzędu – uokikgovpl. Krzysztof Lehmann z kolei od ponad 11 lat pracuje w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w którym nadzoruje postępowania w sprawach naruszenia przez przedsiębiorców zbiorowych interesów konsumentów i stosowania niedozwolonych postanowień umownych a także koordynuje wdrażanie projektów związanych ze stosowaniem sztucznej inteligencji w celu poprawy interesów konsumentów. Jest zastępcą dyrektora delegatury UOKiK w Bydgoszczy i wśród jego obowiązków zawodowych są te związane z rynkiem influencer marketingu. Przewodził obradom okrągłego stołu branży z Urzędem w celu wypracowania rekomendacji ws. oznaczania treści w SoMe.

Co istotne, już podczas rejestracji na webinar uczestnicy znajdą w formularzu miejsce na zadanie pytań prowadzącym. Dzięki temu odpowiedzi na interesujące uczestników zagadnienia będą wplatane od razu w treści spotkania.

Link do spotkania.

# Raporty tematyczne
 reklama