Gerta Pająk: dojrzałe konsumentki są lojalne wobec marki, dobrze znają potrzeby swojej skóry

Gerta Pająk: dojrzałe konsumentki są lojalne wobec marki, dobrze znają potrzeby swojej skóry

Gerta Pająk, product manager Bielenda Kosmetyki Naturalne:

Kobiety dojrzałe mają określone oczekiwania w zakresie pielęgnacji swojej skóry. Znają jej potrzeby, wiedzą jakiego wsparcia potrzebuje.

Stawiają na działanie przeciwzmarszczkowe, nawilżające i ujędrniające. Dlatego jedną z najważniejszych kategorii są dla nich produkty do pielęgnacji twarzy.

Doceniają kremy i serumy z zaawansowanymi formułami oraz składniki aktywne, które są skuteczne w niwelowaniu niedoskonałości i poprawie wyglądu cery. Stawiają na preparaty, które pomagają uzyskać młodszy wygląd, dlatego wybierają innowacyjne rozwiązania i składniki zapewniające wysoką skuteczność działania. Dużą wagę przykładają również do kwestii naturalności stosowanych substancji oraz doceniają trend botaniczności.

Efektywność działań marketingowych i komunikacyjnych - z naszego punktu widzenia - z pewnością wzmacnia współpraca z ze znaną i lubianą ambasadorką. Jej rekomendacje zwiększają zaufanie oraz autentyczność marki w oczach konsumentek 40+.

Przywiązanie do marki, która spełnia ich oczekiwania w zakresie skuteczności produktów, a jednocześnie realizuje kampanie promocyjno-wizerunkowe skierowane właśnie do nich, jest w ich przypadku dużo trwalsze, niż ma to miejsce w młodszej grupie wiekowej - mocniej nastawionej na testowanie nowości i poszukiwanie nowinek.

# Raporty tematyczne
loki joanna