Foreo: chcemy, aby wszyscy dbali o siebie w bezpieczny oraz skuteczny sposób
Foreo: chcemy, aby wszyscy dbali o siebie w bezpieczny oraz skuteczny sposób

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Justyna Majka, PR manager Foreo Polska:

FOREO - najważniejszymi cechami marki są dziś bycie godną zaufania, zaawansowanie technologiczne oraz dokładne odpowiadanie na potrzeby klientów

Klienci chętnie związują się na dłużej z markami godnymi zaufania. Czas pandemii, a co za tym idzie niepewności, sprawiają, że stawiają oni markom jeszcze większe wymagania. Dlatego FOREO nieustannie się rozwija, nie tylko pod względem innowacji wprowadzanych na rynek, ale także jako organizacja. Naszą misją jest dostarczanie klientom profesjonalnych urządzeń do domowej pielęgnacji, która ma być nie tylko codziennym obowiązkiem, ale także przyjemnością. Chcemy, aby wszyscy dbali o siebie w bezpieczny oraz skuteczny sposób.

Technologiczne zaawansowanie także jest wielkim atutem dla wielu klientów. W przypadku FOREO jest to nie tylko wysokiej klasy silikon medyczny i innowacyjny produkt, który będzie służył przez wiele lat, ale także dostępność rozwiązań dotychczas dostępnych głównie w profesjonalnych gabinetach, takich jak pełne spektrum świateł LED czy mikroprądy.

Dzięki takiej inwestycji oszczędzamy planecie zbędnych odpadów, produkowanych przez szybko psujące się urządzenia oraz zużytych baterii szkodliwych dla środowiska. W FOREO nieustannie rozwijamy portfolio produktów połączonych z aplikacją. Dzięki niej klienci nie muszą zastanawiać się jak wygląda poprawne mycie czy masaż twarzy, wystarczy, że będą podążać za krokami w niej wskazanymi. Zabiegi, które możemy wybrać w aplikacji są proste, a na efekty wcale nie musimy czekać aż tak długo. Jest to cecha, na którą nasi klienci cenią szczególnie.

Pandemia z pewnością wpłynęła na skierowane uwagi konsumentów na profesjonalną pielęgnację. FOREO wyprzedziło potrzeby klientów, dając im możliwość posiadania urządzeń do profesjonalnej pielęgnacji w domu dużo wcześniej.

Zabiegi, które możemy wykonać samodzielnie dzięki LUNIE, UFO czy BEARze są proste i skuteczne. Możemy je robić, gdy mamy na to czas i ochotę. LUNA 3 dokładnie oczyszcza cerę oraz usuwa obumarły naskórek. UFO 2 i dedykowane do niego maseczki pielęgnują w wyspecjalizowany sposób i zgodnie z naszymi potrzebami w jedyne 90 sekund, a BEAR skutecznie masuje i ujędrnia. Miś dodatkowo rozluźnia wszelkie napięcia i relaksuje zestresowane mięśnie, a sam zabieg zajmuje nam tylko 3 minuty. W ten sposób profesjonalne zabiegi mamy dosłownie na wyciągnięcie własnej ręki.

# Raporty tematyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager