Dermaglin: relacje z partnerami i zgrany zespół - to pozwoliło nam przejść przez pandemię

Dermaglin: relacje z partnerami i zgrany zespół - to pozwoliło nam przejść przez pandemię

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Daria Rogowska, brand manager firmy Dermaglin:

Połączenie natury, zdrowia i piękna to wartości tworzące od 18 lat markę Dermaglin. Jesteśmy liderem w wydobyciu i przetwarzaniu najcenniejszej z glinek – zielonej glinki kambryjskiej i jako jedyni w Europie tworzymy kosmetyki na jej bazie. To właśnie wyróżnia naszą markę.

Od lat konsekwentnie stawiamy na oryginalne i innowacyjne receptury, bazując na specjalnej technologii synergicznego połączenia zielonej glinki kambryjskiej z cennymi wyciągami ziołowymi, co czyni nasze kosmetyki unikatowymi i innowacyjnymi na skalę światową.

Sektor kosmetyczny dynamicznie pnie się w górę, konkurencja jest coraz większa i to właśnie 2020 rok wiele zweryfikował. Nie tyle gotowość firm na tak trudne wyzwania, ponieważ na niektóre sytuacje nie da się po prostu przygotować... Jednak oparciem są wtedy wypracowywane relacje z dostawcami surowców, opakowań i partnerami biznesowymi. To właśnie one okazały się niezwykle istotne w tym roku. Dziękujemy wszystkim naszym partnerom biznesowym, bo na ostateczny sukces zawsze pracuje sztab - często niewidocznych w efekcie końcowym - osób. Dzięki tym wszystkim kontaktom i wieloletnim współpracom pokonaliśmy 2020 rok. Daliśmy radę!

Było trudno, ale jako zespół postanowiliśmy, że będziemy walczyć zawsze na 100% - i tak też się stało. Problemy wynikające z pandemii stały się naszymi wyzwaniami, nie było dla nas jednak zadań niemożliwych do zrealizowania. Ciężka sytuacja zmotywowała nas do wzmożonej pracy nad celami, które rodziły się w naszych głowach dzień po dniu. Dzięki temu w drugiej połowie roku odebraliśmy nagrody przyznane naszym produktom przez branżowy miesięcznik.

Pandemia utrudniała działania, natomiast ważną zasadą jest naszym zdaniem, by nie zatrzymywać się i iść po swoje. Klienci to zauważą! Dzisiaj wiemy, że jako zespół możemy wszystko i to właśnie jest kolejnym atutem naszej marki, że zawsze działamy razem.

# Raporty tematyczne
loki joanna