Clochee: wzrost świadomości i zainteresowanie domową, semiprofesjonalną pielęgnacją

Clochee: wzrost świadomości i zainteresowanie domową, semiprofesjonalną pielęgnacją

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Marta Ryszewska, specjalist PR Clochee:

Mamy do czynienia z postępującym wzrostem świadomości konsumentów, który przejawia się m.in. poszukiwaniami produktów naturalnych, zdrowych dla skóry. Nasze kosmetyki od samego początku istnienia marki bazują na składnikach pochodzenia naturalnego, więc jest to obszar, w którym już od lat jesteśmy wyspecjalizowani.

Patrząc na komentarze, pytania użytkowniczek w social mediach, poszukiwane są również kosmetyki z mineralną ochroną przeciw promieniowaniu. Nic dziwnego, zaczął się sezon wiosenno-letni, kiedy do tego aspektu pielęgnacji przykuwa się większą uwagę. I tu mam nadzieję, że dzięki komunikacji marek, świadomość będzie rosła i sezonowa ochrona zmieni się w całoroczną, bo przecież promieniowanie towarzyszy nam cały rok, nie tylko w okresie letnim. My w ofercie mamy aktualnie 4 takie produkty do całorocznej pielęgnacji ochronnej. Dwa SPF-y, doskonale już myślę znane większości w linii Simply Organic oraz od niedawna dwa kolejne w Pure by Clochee. Wszystkie 4 bazują na filtrach mineralnych, zapewniają działanie pielęgnacyjne, a także wpływają na ujednolicenie koloru skóry, ponieważ występują w charakterze kremów koloryzujących/BB. Mam nadzieję, że każdy znajdzie swój ulubiony i dzięki temu na łazienkowej półce zagości on na dłużej.

Obserwując rynek i zachowania konsumentów, można także zauważyć wzrost zapotrzebowania na domową, semiprofesjonalną pielęgnację, która zastępuje wizyty w gabinetach, na co zdecydowany wpływ miała i ma pandemia. W tym miejscu mogę też zdradzić, że taki segment pielęgnacji pojawi się również w naszym portfolio, ale jeszcze trochę cierpliwości.

# Raporty tematyczne
 reklama