BasicLab: priorytetem są dla nas bezpieczne i skuteczne formuły, oparte na wysokich stężeniach składników aktywnych

BasicLab: priorytetem są dla nas bezpieczne i skuteczne formuły, oparte na wysokich stężeniach składników aktywnych

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Joanna Zgajewska, Anita Zacharska, właścicielki marki BasicLab:

Konsumenci oczekują przede wszystkim uczciwego traktowania i transparentności w każdym aspekcie – zarówno w odniesieniu do formuł, jakości czy komunikacji. Są też coraz bardziej świadomi i wymagający, oczekują widocznych efektów. Nie ma zgody na półśrodki i obietnice bez pokrycia.

W pełni to rozumiemy – to był nasz punkt wyjścia przy tworzeniu marki. Właśnie dlatego w BasicLab priorytetem są bezpieczne i skuteczne formuły, oparte na wysokich stężeniach składników aktywnych, które w jasny sposób komunikujemy na opakowaniach, stronie czy w mediach społecznościowych. To pozwala na dobranie optymalnej i efektywnej pielęgnacji. Formuły naszych kosmetyków zostały opracowane tak, aby zminimalizować również ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych i podrażnień. W produktach do twarzy nie ma dodatków zapachowych, a w tych do ciała zostały użyte zapachy z grupy hipoalergicznych.

Dzięki wysokim stężeniom substancji aktywnych, takich jak np. trehaloza, peptydy, witamina C, niacynamid czy retinol, możemy zapewnić swoim klientkom efektywną domową pielęgnację, która łączy prewencję, antyoksydację i fotoprotekcję.

Takie świadome podejście działa i przynosi widoczne rezultaty w poprawie wyglądu i kondycji skóry. Jest to istotne zwłaszcza teraz, kiedy rzadziej korzystamy z pielęgnacji gabinetowej.

W BasicLab od początku stawiamy także na bezpośrednie i partnerskie relacje z naszymi klientkami, to one i ich potrzeby wytyczają kierunek naszych działań. Jesteśmy z nimi od początku w stałym i bliskim kontakcie, staramy się także edukować w zakresie świadomej pielęgnacji. Widzimy także, że ta potrzeba relacji, a także wyczulenie na autentyczny i wiarygodny przekaz stają się coraz silniejsze.

Cieszymy się, że nasze klientki doceniają naszą szczerość i naturalność w komunikacji, dając temu wyraz w naszych kanałach w mediach społecznościowych. To dla nas największa siłą napędowa do działania i dalszego rozwoju.

Dodatkowo swoją odpowiedzialność rozszerzamy również na środowisko, w którym działamy – mamy opakowania z recyklingu, cały czas poszukujemy i wdrażamy takie rozwiązania, które pozwolą ograniczyć ślad węglowy.

# Raporty tematyczne
loki joanna