Żele do dezynfekcji zamiast perfum - LVMH przekaże nieodpłatnie produkty szpitalom we Francji
Żele do dezynfekcji zamiast perfum - LVMH przekaże nieodpłatnie produkty szpitalom we Francji

Koncern LVMH włącza się w walkę z koronawirusem. Firma wyprodukuje i przekaże za darmo francuskiej służbie zdrowia kilkanaście ton żelu do dezynfekcji.

Znak czasów zarazy. Kiedy Europa stała się epicentrum pandemii koronawirusa, LVMH przekształca trzy zakłady produkujące na co dzień perfumy. Zamiast zapachów takich marek jak Christian Dior, Givenchy i Guerlain będą one produkowały żele do dezynfekcji. Produkcja właśnie rusza. Do końca tygodnia LVMH zamierza wyprodukować 12 ton żelu do dezynfekcji, który zostanie bezpłatnie przekazany francuskim władzom i szpitalom.

Działania LVMH pochwala komentator amerykańskiego wydania „Forbesa”: - To ciekawe, że LVMH nie ogłosił produkcji nowej marki środków do dezynfekcji rąk. Wszytko wskazuje, że żel nie będzie miał nazwy. To sprzeczne z ideą, że wszystko co produkuje LVMH musi być luksusowym towarem dla wysokiej klasy konsumentów. To bardzo elastyczne myślenie o biznesie pozwala zarządowi działać w ten sposób - pisze Richard Kestenbaum.

- Żyjemy w czasach, gdy przestoje zmniejszą zyski na całym świecie. (...). W tej właśnie chwili marki muszą wyjść ponad utracone zyski i zapytać się siebie, co jeszcze mogą zrobić, aby utrzymać swoją pozycję w tym bardzo trudnym momencie dla wszystkich. Tak właśnie robi LVMH - podsumowuje.

LVMH to własność najbogatszego człowieka Europie - Bernarda Arnaulta. Do grupy należy 70 marek luksusowych z całego świata z branży modowej, kosmetycznej, biżuteryjnej oraz alkoholowej. Do grupy należą, m.in. Louis Vuitton, Dior, Fendi, Givenchy, Bulgari, a także chociażby sieć sklepów Sephora.

źródło: Forbes.pl

# Newsy producenci
reklama