Od samego początku Cameleo opiera swoje założenia na potrzebie manifestacji siebie, kreatywnej energii i odwadze w eksperymentowaniu. Hasło przewodnie: Włosy Lubią Zmiany doskonale oddaje charakter Cameleo i tym samym zapowiada kolejne działania związane z promocją marki.
W ramach rozpoczętej kampanii Cameleo pojawia się w spotach telewizyjnych TVN i Polsat jako sponsor flagowych programów stacji; markę możemy zobaczyć również w serwisach Player i Polsat GO. Poza kampanią reklamową w jesiennej ramówce TV Cameleo mocno zaznaczy swoją obecność w świecie online: na kobiecych portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Cameleo wkroczy również na kanały twórców internetowych, którzy będą testować produkty oraz zachęcą do wzięcia udziału w wyjątkowych aktywacjach związanych z marką #wlosylubiazmiany.
W aktualnej kampanii wizerunkowej poświęconej flagowej linii produktów do pielęgnacji włosów Cameleo kontynuuje współpracę z gwiazdami i czołowymi Influencerkami beauty&lifestyle. Jedną z bohaterek zapowiadającą obecne działania w social mediach jest oficjalna ambasadorka marki – Paulina Krupińska, która od lat należy do grona fanek kosmetyków Delia i Cameleo. Najnowsze kreacje reklamowe i materiały powstałe we współpracy z ambasadorką zobaczymy m.in. na Facebooku, Instagramie i You Tube.