15-sekundowy spot jest adaptacją wykorzystywanej globalnie produkcji i można go zobaczyć w największych stacjach: TVP, Polsat i TVN, a także w internecie. Oprócz zakomunikowania jego benefitów (kryje, koryguje, konturuje), w spocie powołano się na opinie użytkowniczek z serwisu Wizaż.pl
Do tego na Instagramie, Tik Toku i YouTube pokazywany jest film z udziałem aktorki Olgi Kalickiej, modelki Sylwii Butor oraz influencerek - Agi Savy i Beatyvtricks. - W strategii marki advocacy jest kluczowe - wyjaśnia Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska. - Chcemy stawiać w centrum konsumentki, słuchać tego co mówią. A dzięki temu mówić ich językiem i odpowiadać na te potrzeby - dodaje.
Pierwszą telewizyjną kampanię Instant Eraser Maybelline New York MullenLowe Warsaw realizuje w efekcie wygranego przetargu. Dla właściciela marki, L’Oréal Polska, pracuje od 2017 roku. W ubr., agencja wygrała przetarg na obsługę digital Maybelline New York i od tamtej pory zrealizowała, dla tej marki dziesięć digitalowych kampanii. Influencerów na jej potrzeby zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavamaker.