Lajuu zebrało z crowdfundingu ponad 800 tys. zł
Lajuu zebrało z crowdfundingu ponad 800 tys. zł

Spółka Lajuu zakończyła kampanię crowdfundingową. Pozyskane fundusze mają przyspieszyć rozwój marki.

Lajuu, łódzka firma, która wspólnie z Weroniką Rosati tworzy wegańskie, naturalne produkty pielęgnacyjne, zakończyła trwającą od kwietnia br. emisję crowdfundingową. Nowy podmiot pozyskał ponad 800 tysięcy złotych od 224 akcjonariuszy. Fundusze pozwolą spółce wdrożyć kolejne nowości do oferty, a także umożliwią ekspansję na rynek amerykański.

Spółka Lajuu, stojąca za markami Bellamama, Lajuu by Weronika Rosati oraz The Men by Grzegorz Krychowiak, 14 kwietnia br. rozpoczęła emisję crowdfundingową na kwotę 995 002,53 zł, zapraszając nowych akcjonariuszy do współtworzenia biznesu z kosmetykami naturalnymi. W poniedziałek, 12 lipca br., spółka zakończyła kampanię, pozyskując ponad 800 tysięcy złotych.

– Ogromnie dziękuję wszystkim akcjonariuszom, którzy dołączyli do nas w ramach prowadzonej kampanii crowdfundingowej. Zainteresowanie projektem Lajuu przerosło nasze najśmielsze oczekiwania – zaangażowały się w niego 224 osoby, inwestując łącznie 803 729,07 zł – mówi Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu SA. – Jak niejednokrotnie podkreślaliśmy, crowdfunding to dla nas nie tylko sposób na pozyskanie funduszy na rozwój. Dzięki kampanii zyskaliśmy także zaangażowane grono ambasadorów naszej marki, sympatyków oraz oczywiście klientów. Emisja otworzyła nam drzwi, które dla nowego brandu, dopiero wchodzącego na rynek byłyby zamknięte. Zarówno współpraca z liderem branży kosmetycznej i e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, Notino, jak i ze sklepem MINTI Shop o ugruntowanej pozycji  rynkowej w Polsce, to bardzo ważny krok w rozwoju naszej firmy i ogromny sukces, który daje możliwość generowania bardzo dużej sprzedaży – dodaje.

Jak zapowiadają założyciele spółki Lajuu – zakończona kampania crowdfundingowa nie oznacza zwolnienia tempa rozwoju. W sierpniu br. na rynku ma pojawić się kolejna seria produktów Lajuu by Weronika Rosati – kuracja. Znajdą się w niej dwa rodzaje serum – wyszczuplające do ciała oraz ujędrniająco-rozświetlające do biustu i dekoltu,a także balsam drenująco-wygładzający. Trwają także intensywne prace nad nową marką z naturalnymi kosmetykami dla mężczyzn The Men by Grzegorz Krychowiak, które trafią do sprzedaży w grudniu 2021.

– Przed nami kolejne miesiące wytężonej pracy oraz finalizowania kolejnych współprac i założonych planów. Na pewno nie zwolnimy tempa – mamy jasno sprecyzowane cele na ten rok, które zamierzamy zrealizować w 100 procentach. W tym momencie trwają testy kolejnych nowości produktowych Lajuu by Weronika Rosati, a także intensywnie działamy wspólnie z Grzegorzem Krychowiakiem nad marką skierowaną do mężczyzn – informuje Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA. – Zainteresowanie kampanią Lajuu utwierdziło nas w przekonaniu, że rynek potrzebuje kosmetyków naturalnych, wegańskich, bardzo wysokiej jakości. Dlatego dalej bardzo aktywnie będziemy rozwijać nasze marki, tak aby były dostępne dla jak najszerszej grupy odbiorców – zapowiada Kibalczyc.

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager