W swoim przekazie Mediheal w sposób metaforyczny przekracza granice i wychodzi „poza produkt”. Dotyka kosmosu, aby zwrócić uwagę na szerszy aspekt naszej ziemskiej podróży.
#BeYourFuture mówi: „Bądź sobą i bądź swoją przyszłością – to od ciebie zależy w jakiej kondycji za kilka lat będzie twoja skóra” oraz „Bądź autentyczna, zatrzymaj się, zadbaj o siebie, rozwijaj to, w czym jesteś dobra i co sprawia ci radość!”
Kobieta w kampanii Mediheal jest gwiezdną wojowniczką. Dokładnie tak jak w życiu, gdzie łagodność i delikatność łączy się z jej siłą.
Twarzą kampanii została Katosu: - Mocno wierzę w to, że my kobiety posiadamy w sobie kosmiczną moc i powinnyśmy częściej po nią sięgać. Przyszłość jest w naszych rękach, a moją misją jest przypomnieć o tym kobietom, jak również zachęcić je do wydobywania ich naturalnego piękna. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w tym projekcie.
Kampania obejmuje promocję w prasie, kanałach digital oraz social media. Marka będzie aktywna również na eventach i wydarzeniach, które wspierają przyszłość kobiet.
- Jako marka jesteśmy zawsze blisko kobiet i chcemy być wszędzie tam, gdzie kobiety „budują swoją przyszłość”. Dlatego wspieramy lokalną społeczność Ery Nowych Kobiet w Białymstoku, która skupia swoją działalność na rozwoju i przyszłości kobiet – podsumowuje Maciej Pawłowski - prezes firmy Eurus, wyłącznego importera marki Mediheal w Europie.