Po 16 latach działalności firma stwierdziła, że to odpowiedni moment na wprowadzenie nowej strategii, która odpowie na różnorodne potrzeby konsumentów.
- Ten rebranding to ekscytująca moment dla Cult Beauty. Dzięki niemu przedstawimy się na nowo naszej zróżnicowanej społeczności miłośników urody - powiedziała brand director, Indigo Clarke. - Kluczowym elementem tej zmiany było odświeżenie tożsamości marki i zaprezentowanie jej unikalnego wyglądu i stylu. Dzięki temu stworzymy bardziej immersyjne doświadczenia marki dla naszych klientów w 2025 roku - dodała.
Marka wprowadziła również nowe hasło i logo: „for the love of beauty” (“z miłości do piękna”).
Dyrektorka zarządzająca Cult Beauty, Francesca Elliott, oświadczyła: - Przez ostatnie 16 lat Cult Beauty było miejscem docelowym dla miłośników urody, prawdziwą skarbnicą wszystkiego, co nowe i trendy. Zarówno Cult Beauty, jak i nasza społeczność nadal rosną, więc uznaliśmy, że teraz jest odpowiedni moment, aby wprowadzić nowy wygląd marki, odzwierciedlający naszą ewolucję w ciągle zmieniającym się krajobrazie branży kosmetycznej.