Kosmetyczna przyszłość w personalizacji

Kosmetyczna przyszłość w personalizacji

Według Jamesa Wolfa, kierownika ds. marketingu globalnego Videojet Technologies, coraz więcej produktów kosmetycznych poddawanych będzie personalizacji z wykorzystaniem internetu, urządzeń mobilnych, sztucznej inteligencji czy rzeczywistości rozszerzonej.

Badanie Deloitte "Made to order: the rise of mass personalisation" dowodzi, że duża część respondentów jest skłonna poczekać dłużej i zapłacić więcej za produkty dedykowane tylko dla nich. Wyniki ankiety potwierdzają, że rynek spersonalizowanych kosmetyków będzie znacząco rósł, w miarę jak producenci będą coraz mocniej starali się spełniać wyrafinowane potrzeby docelowych odbiorców. Takimi potrzebami są już zarówno konkretne produkty w postaci np. spersonalizowanych farb do włosów z indywidualną instrukcją obsługi, ale też usługi, jak obrazowanie wyglądu porów i zmarszczek za pomocą urządzenia podłączanego do smartfona i dobór odpowiednich dla danej osoby kosmetyków do pielęgnacji.

# Raporty tematyczne
loki joanna