Ziko Dermo proponuje piękno bez filtrów

Ziko Dermo proponuje piękno bez filtrów

Z początkiem maja drogerie Ziko Dermo wystartowały z akcją społeczną #PIELEGNUJENIEFILTRUJE. Jej celem jest propagowanie zdrowej i świadomej pielęgnacji oraz pozytywnego podejścia do własnego wizerunku.

Akcja składa się z 3 głównych filarów – badania społecznego realizowanego we współpracy z firmą badawczą BCMM – badania marketingowe, wielowymiarowej kampanii edukacyjnej oraz atrakcyjnej dla klientów akcji samplingowej. Działania zaplanowane są na kilka miesięcy, a ich zwieńczeniem będzie publikacja raportu podsumowującego badanie społeczne w październiku 2023 roku.

- W dobie wszechobecnej mody na bycie idealnym zapominamy, że piękno nie ma wieku i nie jest przypisane do określonego typu urody. W social mediach patrzymy na nieprawdziwe kanony piękna, nie zdając sobie sprawy, jak duży wpływ mają na nas oglądane zdjęcia czy filmy. Dzięki smarfonom przyglądamy się sobie znacznie częściej niż kilka lat temu, a podczas wideokonferencji zderzamy się ze swoim wyglądem także na dużym ekranie komputera. To wszystko sprawia, że nasze podejście do własnego wizerunku staje się jeszcze bardziej krytyczne, a samoocena spada. Poprzez akcję #pielegnujeniefiltruje chcemy zachęcić kobiety i mężczyzn do dbania o siebie w sposób świadomy, tak, by podkreślać swoje naturalne atuty i doceniać indywidualne piękno. W ten sposób zatroszczymy się również o poczucie własnej wartości, bo każdy z nas jest piękny i wyjątkowy bez względu na swój wiek czy typ urody - mówi Magdalena Grabowska, dyrektor marketingu Ziko Dermo.

Badanie marketingowe i akcja edukacyjna

Wraz z powyższym przekazem Ziko Dermo zaprasza do wzięcia udziału w badaniu społecznym realizowanym we współpracy z agencją badawczą BCMM - badania marketingowe. Celem badania jest poznanie opinii Polek i Polaków na temat wpływu świadomej pielęgnacji na postrzeganie siebie. W specjalnie przygotowanej ankiecie znajdują się pytania dotyczące stylu życia i stosowanej rutyny pielęgnacyjnej, opinii na temat korzystania z filtrów upiększających i podejścia do własnego wizerunku. Badanie jest całkowicie anonimowe, a informacje będą analizowane w zestawieniach zbiorczych. Zbieranie danych potrwa do końca sierpnia, a finalny raport zostanie opublikowany w październiku.

Drugim niezwykle ważnym filarem akcji #pielegnujeniefiltruje jest edukacja. Przez cały okres trwania akcji, czyli od maja do października, Ziko Dermo będzie systematycznie umieszczało na swojej stronie internetowej i w kanałach social media materiały podejmujące tematykę pozytywnego podejścia do własnego wyglądu i zasad świadomej pielęgnacji. Na stronie zikodermo.pl został przygotowany specjalny dział Zdrowa Pielęgnacja, czyli sekcja edukacyjnych Landing Page’y, w których znajdą się interesujące informacje poruszające tematy np. ochrony przeciwsłonecznej, przebarwień, trądziku, atopii czy pielęgnacji w menopauzie. Na kanały social media (Facebook, Instagram, You Tube) zespół Ziko Dermo opracował content edukacyjny w formie animacji poruszających tematykę urody i zdrowia w lekkiej i przyjaznej formie. Będzie można zapoznać się „Poradami pielęgnacyjnymi”, posłuchać o „Dobrych nawykach” czy znaleźć odpowiedzi na nurtujące nas pytania w filmach z serii „Fakty czy mity”. - Na klientów czekają również wideo porady z dermatologiem i kosmetologiem. Oprócz tego będzie można przeczytać eksperckie artykuły, wywiady ze specjalistami w dziedzinie zdrowia ciała i ducha, czy poznać rekomendacje produktów. Ziko Dermo cały czas chce przypominać, że: troska i akceptacja, względem samego siebie, to podstawowe filary, dzięki którym nasze piękno rozkwita, a wszelkie mankamenty, przestają mieć znaczenie – dodaje Magdalena Grabowska.

Beauty Boxy na rzecz samoakceptacji

Dopełnieniem akcji #pielegnujeniefiltruje i atrakcyjną zachętą dla klientów, aby do niej dołączyć będą Beauty Boxy #pielegnujeniefiltruje. Dzięki tym bezpłatnym upominkom Ziko Dermo pragnie zaprosić konsumentów do świata świadomej pielęgnacji. Każdy Beauty Box zawiera mini poradnik, podejmujący problematykę akceptacji własnego wyglądu i podkreślenia indywidualnego piękna, aż 9 mini produktów przeznaczonych do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów od najlepszych marek dermokosmetycznych tj.: Vichy, Joawe, Cetaphil, Dermedic, Dr Irena Eris, Bioderma i Eucerin oraz kartę podarunkową o wartości 20 zł do zrealizowania w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo. Beauty Boxy trafią do 2000 osób. Można je będzie odbierać już od 09.05 w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo w całej Polsce.

Beata Orlicka, koordynator ds. promocji i sprzedaży dermokosmetyków w taki sposób podsumowuje całą akcję: - W Ziko Dermo od lat holistycznie dbamy o wygląd i samopoczucie kobiet. Nasze dermokonsultantki zawsze służą specjalistyczną poradą, dobierają odpowiednią pielęgnację do indywidualnych potrzeb Klienta, a w asortymencie naszych drogerii znajduje się przekrój produktów od najlepszych, światowych marek dermokosmetycznych. Robimy wszystko, aby Klient zyskał kompleksową wiedzę w zakresie zalecanych dla niego produktów pielęgnacyjnych. Za pośrednictwem naszej strony i kanałów social media chętnie dzielimy się fachową wiedzą, poradami i inspiracjami dotyczącymi pielęgnacji i urody, bo jesteśmy wierni naszej filozofii - holistycznej pielęgnacji, a akcja #pielegnujeniefiltruje doskonale się w nią wpisuje.

Akcja #pielegnujeniefiltruje potrwa aż do października 2023 roku, wtedy też zostanie zaprezentowany wspomniany wcześniej raport z badania społecznego.
# Newsy handel
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi