Nagrodą główną były między innymi roczny kontrakt ambasadorski, karta podarunkowa o wartości 2000 zł na zakupy w dm i profesjonalna sesja fotograficzna, której efekty zostały wykorzystane do trwającej właśnie kampanii.
- Konkurs prowadziliśmy na stronie dm.pl i w mediach społecznościowych. To pierwsza w Polsce tego typu inicjatywa skierowana do klientów. Jej celem było zwiększenie świadomości marki Balea oraz zbudowanie unikatowego, emocjonalnego doświadczenia konsumenckiego z naszymi klientami. Zadanie konkursowe w uproszczeniu polegało na nagraniu filmu, w którym uczestnicy polecali swój ulubiony produkt marki Balea. Nasza laureatka zarekomendowała olejek do demakijażu, wokół którego zbudowaliśmy narrację do trwającej właśnie kampanii online. Dzięki temu robiąc zakupy w naszych sklepach stacjonarnych, w sklepie online i w aplikacji za minimum 200 zł olejek Balea można otrzymać za symboliczną 1zł - mówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów dm w Polsce.
Sesja fotograficzna z udziałem laureatki, z dobranymi dla niej produktami do pielęgnacji twarzy marki Balea odbyła się w kwietniu. W profesjonalnym przygotowaniu zwyciężczynię wspierała Karolina Gołębiewska znana z kanału StylizacjeTV.
- Link do konkursu wysłała mi koleżanka, a ponieważ prowadzę konto na Instagramie, Tik Toku i kanał na YouTube o tematyce pielęgnacyjnej, to nie zastanawiałam się długo, czy wziąć udział w konkursie. Wygrana dała mi, ale także mojej rodzinie i znajomym, poczucie że moje hobby, to co tworzę na swoich profilach social mediowych rzeczywiście ma sens i podoba się ludziom. Zgłoszeń do konkursu było naprawdę sporo i nie spodziewałam się, że to właśnie ja wygram - mówi Agnieszka Kula, nowa ambasadorka marki Balea.
Balea to marka własna dm, od przeszło 25 lat oferująca ponad 600 kosmetyków do skóry młodej, dojrzałej, wrażliwej i normalnej; do twarzy, ciała i włosów dla kobiet i mężczyzn. Składają się na nią innowacyjne, wyszukane składniki, starannie dobrane receptury poddawane surowym kontrolom. Dzięki temu produkty Balea regularnie otrzymują najwyższe oceny w testach porównawczych i niezmiennie cieszą się uznaniem klientów.