Niemiecka sieć drogerii Rossmann planuje wejście na rynek w Szwajcarii. Otwarcie pierwszego oddziału w środkowej Szwajcarii planowane jest na przełomie 2024/2025 roku. Rossmann jest już znany i popularny wśród Szwajcarów - twierdzi sieć w oświadczeniu. Jednak do tej pory klienci musieli na takie zakupy wybierać się do Niemiec. Dodatkowo dyskont Denner od 2017 roku posiada w swojej ofercie część produktów marki Rossmann. Poza tym kosmetyki kupuje się w supermarketach. Kosmetyczna półka jest zależna od wielkości sklepu i w wielu mniejszych placówkach, np. popularnej sieci Coop, wybór kosmetyków był raczej umiarkowany.
Rossmann chce teraz otworzyć oddziały w Szwajcarii o powierzchni od 400 do 700 metrów kwadratowych. Oferta produktów z zakresu wellness, zdrowia i urody będzie obejmować około 15 tys. pozycji marek niemieckich i szwajcarskich. Oprócz Niemiec Rossmann jest już reprezentowany w Polsce, na Węgrzech, w Czechach, Albanii, Kosowie, Turcji, Hiszpanii oraz internetowo w Danii.