Serwisy z Grupy Primavera Parfum usprawniają proces zakupowy

Serwisy z Grupy Primavera Parfum usprawniają proces zakupowy

Główne portale kosmetyczne z Grupy Primavera Parfum wprowadziły rozwiązanie poprawiające łatwość zakupów. Perfumeria.pl i Tagomago.pl zostały zaopatrzone w funkcje InPost Pay.

Oba serwisy sprzedażowe należące do Grupy Primavera Parfum cieszą się rosnąca popularnością, a dzięki obecności na kolejnych platformach zakupowych, zyskują coraz szersze rzesze klientów. Oferta Tagomago.pl dostępna jest od niedawna w serwisie Erli.pl, a za sprawą implementacji do czeskiej wersji Allegro, z szerokiego asortymentu tego sklepu perfumeryjnego online mogą również korzystać nasi południowi sąsiedzi.

Kolejny krokiem na drodze rozwoju obu serwisów było wdrożenie opcji zakupowej InPost Pay. Dzięki unikalnej usłudze, użytkownicy obu platform mogą zapłacić za produkt i wybrać formę jego dostawy za pomocą tylko jednego przycisku, który przenosi ich do aplikacji InPost Mobile. To znaczące uproszczenie procesu zakupowego, które oszczędza czas i przede wszystkim zwiększa komfort użytkowników.

– Wdrożenie InPost Pay ma na celu uprościć i przyśpieszyć proces zakupowy a tym samym pozytywnie wpływać na konwersję i podwyższać sprzedaż – powiedziała Magdalena Krzywoń, Head of Pure Players w Primavera Parfum (na zdjęciu powyżej).

Co istotne, InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie jak płatności kartą VISA i Mastercard, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK.

Kilka tygodni temu firma InPost poinformowała, że z usługi InPost Pay korzysta już 1,5 mln użytkowników. Według zarządu spółki aplikacja ta staje się integralną częścią wygodnych, szybkich i bezpiecznych zakupów internetowych.

# Newsy handel
 reklama