DOUGLAS INWESTUJE W MODERNIZACJĘ KOLEJNYCH PERFUMERII

DOUGLAS INWESTUJE W MODERNIZACJĘ KOLEJNYCH PERFUMERII

Douglas kontynuuje plany ekspansyjne i modernizuje kolejne punkty sprzedaży stacjonarnej w galerii OMNI Molo w Szczecinie oraz w galerii Madison w Gdańsku. Re-otwarcia przypadają kolejno na dni 26.07 i 27.07. Lider branży beauty stawiając na wyjątkowe doświadczenia zakupowe konsumentów, zapewnił szereg udogodnień oraz innowacyjnych rozwiązań.

Jednym z fundamentów ekspansji Douglas w Polsce jest dostosowanie wszystkich przestrzeni do jak najbardziej aktualnego i nowoczesnego konceptu Douglas Beauty Store, który daleki jest od tradycyjnego modelu perfumerii. Marka inwestuje w modernizacje zarówno w aglomeracjach jak i mniejszych ośrodkach miejskich. Dzięki uważnej obserwacji rynku i badaniom stale zmieniających się potrzeb współczesnych konsumentów, Douglas stał się liderem branży premium beauty w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. Łącznie w dziewięciu krajach tego regionu (Polska, Łotwa, Litwa, Czechy, Estonia, Słowacja, Węgry, Bułgaria Rumunia) Douglas posiada 310 perfumerii stacjonarnych, z czego ponad 150 w samej Polsce.

Przestrzeń w galerii Madison Gdańsk o powierzchni 260 m2 oraz w galerii OMNI Molo Szczecin o powierzchni 255m2 prezentując aktualny koncept perfumerii została zaaranżowana według najwyższych standardów i aktualnych wymogów. Rewitalizacji poddano zarówno oświetlenie, jak i elementy wyposażenia. Na salach sprzedaży zamontowano nowe meble oraz podwieszane sufity. Dodatkowo perfumerie zostały wzbogacone o elementy identyfikacji wizualnej, a także ekrany digital i multimedialne witryny, które w ogromnym stopniu wpływają na funkcjonalność i estetykę wnętrz.

Jedno pozostaje niezmienne. Klienci nadal mogą wybierać spośród szerokiego asortymentu kilkunastu tysięcy produktów marek, zarówno wyspecjalizowanych i niszowych, jak i tych najważniejszych z obszaru premium beauty. Zadowoleni będą również przedstawiciele pokolenia Z, którzy znajdą w perfumeriach ulubione produkty często pojawiające się w social mediach oraz marki celebryckie i influencerskie. Na konsumentów czeka pełna gama kategorii: zapachy damskie i męskie, pielęgnacja twarzy, ciała i włosów (również mężczyzn), a także makijaż. Na miejscu dostępne są marki takie, jak: Caudalie, Korres, Origins, Sol de Janeiro, Douglas Collection, dr. Susanne von Schmiedeberg, Estee Lauder, czy Sensai i wiele innych.

„Przy rewitalizacjach perfumerii stawiamy na duże i zauważalne zmiany, by móc przedstawić klientowi szereg możliwości, jakie oferujemy i maksymalnie ułatwić mu zakupy. Niezmiennie istotnym punktem strategii jest zapewnienie mu prawdziwie wyjątkowych doświadczeń zakupowych, zarówno poprzez rozwój naszej oferty usług, jak i szerokiego wachlarza marek oraz produktów, aby móc trafiać we wszystkie jego potrzeby. Unowocześnienia perfumerii w Gdańsku i Szczecinie wpisują się w tę strategię i przenoszą nawet najbardziej wymagających konsumentów do świata premium beauty”. – mówi Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska.

Silnym punktem generalnej strategii rozwoju i największą siłą sieci jest podejście omnichannel. Douglas stale wdraża innowacyjne rozwiązania łączące kanały offline i online w celu zapewnienia wygody zakupów. Jednym z nich jest możliwość złożenia zamówienia z pomocą konsultanta lub konsultantki z poziomu perfumerii w sklepie online - odebrać je można zarówno w perfumerii, jak i w domu z opcją darmowej dostawy. Klienci mogą też skorzystać z darmowej dostawy w internetowej usłudze Click & Collect. Nowym rozwiązaniem jest Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem w perfumerii w ciągu 2 godzin. To usługa, która została wprowadzona do całej sieci kilka tygodni temu, w odpowiedzi  nazainteresowanie klientów. Niezwykle wygodnym rozwiązaniem jest także aplikacja Douglas, która ułatwia nie tylko zakupy online, ale również stacjonarnie, m.in. dzięki funkcji przymierzania makijażu - Beuaty Mirror.

Tworzenie prawdziwych perfumerii przyszłości Douglas opiera na zapewnieniu usług niczym z prawdziwego salonu piękności, co spotyka się z ogromnym uznaniem klientów. Sieć oferuje 30 stałych gabinetów SPA w wybranych perfumeriach oraz 13 mobilnych kabin SPA w całej Polsce. Aby zapewnić konsumentom wyjątkowe doświadczenia, proponuje szereg unikalnych zabiegów pielęgnacyjnych dopasowanych do potrzeb skóry i przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancôme czy Estée Lauder. Usługi można zamawiać poprzez aplikację booksy. Dodatkowo, w każdej perfumerii klienci mogą skorzystać z indywidualnych porad w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów, a także bezpłatnych, zaawansowanych konsultacji stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub bezpłatnego 5 min. makijażu.

Perfumeria w galerii Madison w Gdańsku znajduje się na Starym Mieście przy ulicy Rajskiej 10, w pobliżu głównej trasy z Gdańska do Gdyni przy ulicy Podwale Grodzkie. Natomiast Douglas w galerii OMNI Molo Szczecin mieści się w położeniu przy DK13, przy ul. Mieszka I 73.

O DOUGLAS GROUP
Grupa DOUGLAS, wraz ze swoimi brandami: DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem w Europie w zakresie omnichannelowej oferty produktów i usług premium beauty. Grupa DOUGLAS inspiruje klientów do wyrażania swojego własnego piękna, oferując niepowtarzalny asortyment dostępny zarówno online, jak i w około 1 850 perfumeriach stacjonarnych. Dzięki znaczącej skali i dostępowi do klientów, Grupa DOUGLAS staje się preferowanym partnerem marek, oferując szeroki wybór produktów premium, selektywnych i ekskluzywnych, a także swoje własne marki. Asortyment obejmuje perfumy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, akcesoria oraz usługi beauty. Wzmacnianie swojej skutecznej pozycji omnichannelowej oraz ciągłe doskonalenie wyjątkowego doświadczenia są kluczowymi elementami strategii Grupy DOUGLAS "Let it Bloom – DOUGLAS 2026". Model biznesowy Grupy oparty na propozycji omnichannelowej, wiodących marek i zdolnościach danych, jest kluczem do sukcesu. W roku finansowym 2022/23 Grupa DOUGLAS osiągnęła sprzedaż (netto) na poziomie 4,1 miliarda euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie.
# Newsy handel
loki joanna