Kosmetyczny concept store Super-Pharm już działa w Elektrowni Powiśle

Kosmetyczny concept store Super-Pharm już działa w Elektrowni Powiśle

W Elektrowni Powiśle został otwarty salon Skin & Beauty by Super-Pharm – innowacyjny concept store, będący połączeniem drogerii i perfumerii. Na powierzchni 240 mkw. klienci znajdą kosmetyki znanych marek, a także skorzystają z usług beauty, takich jak badanie skóry, dermokonsultacje czy koloryzacja włosów.

Skin & Beauty w Elektrowni Powiśle to zupełnie nowy koncept sieci Super-Pharm. Wyróżnia go niespotykana architektura – pastelowe, nowoczesne wnętrze sklepu zostało podzielone na okrągłe strefy: premium, dermo, make-up, men, body & spa, hair care oraz sexual wellness. Produkty znanych i niszowych marek są starannie wyeksponowane na wysokich, dobrze oświetlonych regałach, pozostając zarówno w zasięgu wzroku, jak i ręki klientów. Wyjątkową strefą w concept store jest strefa marek selektywnych, m.in. Lancome, Clinique, Clarins, Biotherm czy Origins. To marki dostępne wyłącznie w Skin & Beauty, niedostępne w tradycyjnych sklepach Super-Pharm.

– Ostatnie miesiące były dla nas czasem planowania, egzekucji i ogromnego zaangażowania, które zaowocowały otwarciem Skin&Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle. Jestem nie tylko dumna, ale też szczęśliwa widząc efekt końcowy naszej pracy. Chcemy kreować obraz polskiego retailu w kategorii beauty, stawiamy na zmianę i kreatywne rozwiązania. W jednym miejscu połączyliśmy kluczowe marki dermo, brandy selektywne oraz profesjonalną pielęgnację włosów, a dopełnieniem tak szerokiej oferty są usługi beauty oraz salon fryzjerski. Mam nadzieję, że klienci Elektrowni Powiśle pokochają to miejsce i będą do niego wracać – mówi Monika Kolaszyńska, CEO Super-Pharm.

Oprócz dużego wyboru asortymentu, w Skin & Beauty w Elektrowni Powiśle klienci mogą skorzystać z szerokiej gamy usług beauty, w tym z profesjonalnego badania skóry, dermokonsultacji oraz usług fryzjerskich, takich jak modelowanie czy koloryzacja włosów. Znakiem rozpoznawczym konceptu jest eksperckie doradztwo, na które mogą liczyć wszyscy klienci. Obecni na miejscu eksperci – fryzjerzy i konsultanci, pomogą kompleksowo zadbać o urodę.

# Newsy handel
 reklama