Sephora oznacza marki, by ułatwić wybór klientom stawiającym na clean beauty i proekologiczne rozwiązania

Sephora oznacza marki, by ułatwić wybór klientom stawiającym na clean beauty i proekologiczne rozwiązania

Sephora wprowadziła do swoich perfumerii nowy projekt o nazwie „Clean at SEPHORA” i „Planet Aware at SEPHORA”. Inicjatywa wychodzi naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów i ma na celu ujednolicenie komunikacji i oznaczeń produktów, ich formuł i zobowiązań na rzecz środowiska na 34 rynkach na całym świecie.

Wizualne oznaczenia mają zapewnić klientom sieci przejrzystość i spójność komunikacji w sklepach i w internecie. Tym projektem Sephora chce również wytyczać pozytywną ścieżkę zmian dla całej branży kosmetycznej w kierunku dbałości o środowisko.„Clean at SEPHORA” wyróżnia marki oferujące skuteczne formuły, które spełniają światowe standardy regulacyjne i nie zawierają kontrowersyjnych składników. W chwili rozpoczęcia programu 133 marki na całym świecie spełniły warunki określone na liście składników „Clean at SEPHORA”.

Wśród nich znalazły się m.in.: Drunk Elephant, Fenty Skin, Gisou, Ilia, Kosas, K18, Merit, Tatcha, The 7 Virtues. W Polsce marki posiadające odznakę „Clean at SEPHORA” to m.in.: Sunday Riley, Ren, Pai, Innisfree, czy Fenty Skin.

„Planet Aware at SEPHORA” wyróżnia marki, które podjęły znaczące zobowiązania na rzecz środowiska w zakresie: zrównoważonych składników (stosowanie i źródła ich pozyskania), opakowań, zobowiązań klimatycznych oraz transparentnej komunikacji z klientem. Marki odznaczone „Planet Aware at SEPHORA” muszą spełnić minimalnie 32 obowiązkowe kryteria w ramach czterech głównych filarów dotyczących zrównoważonego rozwoju. W chwili rozpoczęcia programu 40 marek na całym świecie spełniło kryteria „Planet Aware at SEPHORA”. W Polsce oznaczenie „Planet Aware at SEPHORA” znajdziemy przy markach takich jak np.: Glow Recipe, Briogeo czy Amika.

„Clean & Planet Aware at SEPHORA” wyróżnia marki, które spełniły oba zestawy kryteriów.  W chwili rozpoczęcia programu 39 marek na całym świecie spełniło te łączone kryteria, w tym m.in.: Amika, Biossance, Briogeo, By Rosie Jane, Glow Recipe, Saie, Skinfix, Unbottled..

SEPHORA wprowadziła w kwietniu swoje odznaki „Clean at SEPHORA” i „Planet Aware at SEPHORA” w sklepach i w internecie Ameryki Północnej oraz w Europie, dając klientom możliwość wyszukiwania i identyfikowania marek, które odpowiadają ich preferencjom. W Polsce program został zaprezentowany w maju. Oznaczenia zostaną wprowadzone na Bliskim Wschodzie, Azji Południowo-Wschodniej i Ameryce Łacińskiej do końca 2024 r., a na sam koniec w Chinach w 2025 r.

 „Ponieważ jesteśmy światowym liderem wielokanałowej sprzedaży detalicznej kosmetyków premium, spoczywa na nas ogromna odpowiedzialność. Sephora zobowiązuje się do ułatwienia naszym klientom i markom partnerskim podejmowania bardziej zrównoważonych wyborów, a także wywierania pozytywnego wpływu, a te nowe oznaczenia są istotnym krokiem w tym kierunku. Naszą rolą jako lidera w światowej branży kosmetyków premium jest zaangażowanie naszych partnerów i naszych zespołów w realizację ambitnych celów”. - mówi Guillaume Motte, prezes i CEO Sephora.

# Newsy handel
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Communication Manager (kosmetyki naturalne) - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: New Approach Product Manager/Brand Manager Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. Trade Marketingu - Paese Oferta pracy: Business Development Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: MG Evolution - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: MG Evolution - Content Manager Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi