Super-Pharm jest liderem sprzedaży dermokosmetyków. Wykorzystując ten potencjał, sieć uzupełniła o tę kategorię produktową sektor BABY. Dzięki temu konsumentki mogą znaleźć pełną ofertę w jednym miejscu, nie muszą już szukać dermokosmetyków dla dzieci w aptekach.
Drogeria dokonała bardzo dokładnej rewizji dotychczasowego asortymentu, rezygnując z produktów niebędących już topowymi, a dodając najlepsze oraz najbardziej cenione na rynku marki. Ponadto jej eksperci szczegółowo zapoznali się z panującymi wśród mam trendami, dzięki czemu udało się wyselekcjonować produkty, które zaspokoją potrzeby pielęgnacyjne, żywieniowe czy rozwojowe dzieci.
„Staramy się wyjść naprzeciw potrzebom młodych, świadomych i odpowiedzialnych mam. Nasza oferta BABY to nie tylko pieluchy, kosmetyki pielęgnacyjne czy żywność, ale także wyselekcjonowane zabawki, ubranka czy zestawy prezentowe.” – komentuje zmiany Super-Pharm Monika Krynicka, senior category manager działu generalnego. „Znajdziemy tu wszystko, co niezbędne by zadbać o komfort, bezpieczeństwo i zdrowie malucha, już od pierwszych dni jego życia." - dodaje.
W trosce o najwyższą jakość i naturalne składy, w asortymencie wprowadzono certyfikowane marki eko, takie jak Weleda, Kit&Kin czy Helpa. Dzięki temu, korzystając z oferty produktów dla maluchów i mam, można być pewnym zakupu kosmetyków oraz akcesoriów najwyższej klasy.
Zmiany wprowadzono dotychczas w 11. sklepach Super-Pharm. Na liście znalazły się drogerie w warszawskiej Galerii Północnej, Skoroszach, Arkadii oraz Targówku, sklep w Legionowie, placówki w krakowskiej Galerii Kazimierz, rzeszowskim Millenium Hal, wrocławskim Magnolia Parku oraz Bielanach, gdańskiej Matarni, a także poznańskiej galerii Posnania.