Pierwszy międzynarodowy oddział dmTECH uruchomiony w Polsce

Pierwszy międzynarodowy oddział dmTECH uruchomiony w Polsce

dmTECH to spółka IT należąca w 100% do dm-drogerie markt, jednej z największych europejskich sieci drogerii. Polska jest pierwszym międzynarodowym oddziałem spółki, którego celem będzie wsparcie technologicznej obsługi klientów i pracowników drogerii dm oraz wdrażanie nowych projektów IT we wszystkich krajach, w których obecna jest marka.

Ulokowana we Wrocławiu dmTECH w pierwszym roku funkcjonowania zatrudni nawet do 100 pracowników w Polsce, zaś w kolejnych dwóch latach liczba ta wzrośnie do około 300.

Kreowanie i wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych oraz odpowiadanie na wyzwania, jakie stawia przed nami handel przyszłości, to istota działań dmTECH. Niezależnie od lokalnych zespołów w drogeriach dm wszystkie procesy IT dla 14. krajów Europy obsługiwane są właśnie przez dmTECH. Uruchomienie spółki w Polsce to pierwszy krok w kierunku internacjonalizacji oraz szansa na jeszcze większy rozwój kompetencji technologicznych dla całego dm.

 - Polska to interesujący rynek pod względem możliwości pozyskania doświadczonych i wykwalifikowanych ekspertów pracujących w branży IT, dlatego decyzja o otworzeniu pierwszego międzynarodowego oddziału dmTECH właśnie tutaj była dla nas oczywista. Polscy pracownicy IT są wysoko oceniani, potwierdza to także dotychczasowa praca naszych kolegów z tego kraju w ramach dmTECH - mówi Stephan Seitz, szef departamentu Consumer Technology w dmTECH i Site Manager dmTECH w Polsce. - Również Wrocław, miasto, w którym wchodząc do Polski drogeria otworzyła swój pierwszy sklep oraz gdzie mieści się jej siedziba, okazał się dla nas niezwykle atrakcyjną lokalizacją. To miasto przyciąga uzdolnionych ludzi i łączy na co dzień świat biznesu, technologii, nauki i kultury stwarzając idealne warunki do rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć. Wrocław to także jeden z najprężniejszych ośrodków edukacji i rozwoju technologicznych w tej części Europy, z silnym potencjałem akademickim - dodaje Seitz.

W codziennej pracy dmTECH pracuje m.in. nad systemami retail, sklepem online, aplikacją mobilną „Mój dm”, systemami POS, systemem płatności dmPAY oraz wszelkimi procesami dm w 14 krajach, które mogą być wsparte przez technologię. dmTECH jest swoistym technologicznym katalizatorem w dm, umożliwiającym wdrażanie nowych pomysłów IT, takich jak choćby ostatnio oddany do użytku własny chatbot AI o nazwie dmGPT.

- W tym roku świętujemy 35-lecie dmTECH i 50-lecie grupy dm. Od początku istnienia dmTECH nieustannie tworzymy cyfrowe doświadczenia dla klientów i pracowników, oparte na innowacyjnych pomysłach i inteligentnych rozwiązaniach. W dmTECH jesteśmy przekonani, że kreatywność i ciekawość prowadzą nas do tworzenia innowacyjnych rozwiązań: dla naszego sklepu internetowego, aplikacji dla klientów i pracowników, a także dla działów IT w sklepach dm, centrach dystrybucyjnych i centrali. W tym celu wykorzystujemy m.in. systemy uczące się, eksplorację danych i robotykę - mówi Stephan Seitz.

Obszary pracy w dmTECH są tak różnorodne jak sama firma dm. Firma poszukuje zatem ekspertów w takich dziedzinach jak marketing automation, ERP, SAP, JAVA, Business Intelligence, programowanie, inżynieria danych, sieci, inżynieria wymagań, konsultantów i kierowników projektów, administratorów systemów, architektów IT. W dmTECH rozwiązania technologiczne tworzone są zgodnie z najnowszymi metodykami pracy. Agile, SCRUM i Kanban to standardy, według których pracują zespoły niemieckiej firmy IT. Obecnie i w najbliższych dniach firma otworzy rekrutację na kilka stanowisk pracy w Polsce. W pierwszym roku działalności zatrudni w Polsce około 100 pracowników, a w kolejnych dwóch-trzech latach liczba ta wzrośnie do około 300. Zespoły deweloperskie wykorzystują programowanie parami, co przynosi nie tylko efekty biznesowe, ale również pomaga w rozwoju kompetencji społecznych i technologicznych zatrudnionych kolegów. Obecnie ponad 30% zespołu stanowią kobiety. Pracownicy w Polsce będą mogli wybrać formułę współpracy - B2B lub - w ramach umowy o pracę.

Wśród benefitów oferowanych przez dmTECH pracownicy mogą skorzystać z różnorodnych opcji rozwojowych, dostosowanych do potrzeb pracownika takich jak nauki języków obców, udział w szkoleniach, warsztatach, konferencjach, studiach, mentoringu czy coachingu. Dostępne są także ubezpieczenie grupowe, pakiet zdrowotny, możliwość skorzystania z kart sportowych czy programu kafeteryjnego, gdzie wybieramy najbardziej interesujący benefit. Pracownicy dmTECH cenią także swobodę decydowania o miejscu i czasie pracy, samodzielności w wyborze realizowanych zadań, międzynarodowe środowisko pracy oraz kulturę pracy opartą o dialog, rozwój z tolerancją na popełnianie błędów i wyciąganie z nich wniosków. W zależności od stanowiska, doświadczenia oraz formy zatrudniania wynagrodzenia kształtują się od kilku do kilkudziesięciu złotych miesięcznie. 

# Newsy handel
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi