Lush otwiera pierwszy stacjonarny sklep w Polsce

Lush otwiera pierwszy stacjonarny sklep w Polsce

Rok po uruchomieniu polskiego sklepu internetowego, kultowe bomby do kąpieli, szampony w kostce oraz inne zachwycające zapachami i kolorami kosmetyki będzie można kupić stacjonarnie.

Drzwi sklepu LUSH w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy otworzą się 17 lutego o godzinie 15:00.

Na miłośników znanych na całym świecie świeżych, ręcznie robionych i pozbawionych okrucieństwa kosmetyków LUSH czekać będzie wyjątkowa przestrzeń o powierzchni 100m2, w której doświadczą tej wyjątkowej marki wszystkimi zmysłami. Sklep LUSH podzielony został na kilka stref dedykowanych różnym kategoriom produktów. Oprócz czterometrowej ściany z kultowymi bombami do kąpieli, sekcji perfum oraz kosmetyków pielęgnacyjnych, do dyspozycji klientów będą dwie strefy darmowych konsultacji oraz miejsce, w którym będą mogli zapakować samodzielnie skomponowane prezenty.

LUSH to marka znana z zaangażowania w zrównoważony rozwój oraz działania, które mają na celu pozostawienie świata lepszym miejscem, dlatego warszawski sklep łączy w sobie tę filozofię z pięknym designem. Znajdujące się w nim meble wykonane zostały przez zaprzyjaźnionego z marką włoskiego stolarza, który użył drewna oraz tworzywa sztucznego pochodzących z recyklingu. Płytki podłogowe w warszawskim sklepie LUSH zawierają do 45% materiałów pochodzących z recyklingu, a oświetlenie to lampy LED o niskim zużyciu energii.

- To wielki zaszczyt być członkiem tak wspaniałego zespołu, który jest odpowiedzialny za wprowadzenie marki LUSH na polski rynek. Jestem podekscytowany faktem, że mieszkańcy Warszawy wreszcie będą mogli powąchać, dotknąć i poczuć nasze produkty. Naszą wspólną misją jest stworzenie najlepszego miejsca do pracy oraz dzielenie się wartościami Lush w całej Polsce! - mówi manager sklepu LUSH, Jakub Misztal.

W dniu otwarcia klienci sklepu będą mieli niepowtarzalną możliwość własnoręcznego zrobienia bomby do kąpieli, bąbelkowej kostki lub świeżej maski do twarzy – oczywiście pod okiem doświadczonych pracowników manufaktury LUSH. Ponadto, pierwsze sto osób, które zrobią zakupy w warszawskim sklepie, otrzymają mały upominek.

Co jeszcze czeka proponuje LUSH stacjonarnie?

Bring it Back: Nowy program zwrotu opakowań

Ambicją w LUSH jest pozostawienie świata w lepszym stanie, niż go zastaliśmy. Marka bierze odpowiedzialność za opakowania, które wytwarza jako firma i zachęca swoich klientów do tego samego: zwrotu i recyklingu. Od lat szukała sposobu na skuteczny recykling. Od lutego 2021 roku klienci Lush w Wielkiej Brytanii mogą wymieniać zużyte opakowania na darmową świeżą maseczkę. Sklep LUSH w Złotych Tarasach umożliwia realizowanie cyrkularnej gospodarki również w Polsce. Klienci mogą przynieść do sklepu plastikowe opakowania po produktach w dowolnej ilości. Jeśli spełnią warunki, to za każde z nich otrzymają 2,50 zł zniżki na kolejne zakupy lub darmową świeżą maseczkę za 5 opakowań.

Wszystkie puste pojemniki trafią do Green Hubu. PET (politereftalan etylenu) i HDPE (polietylen o wysokiej gęstości), z których wykonane są opakowania, zostaną przekazane partnerom firmy, którzy poddadzą je recyklingowi, a PP (polipropylen) zostanie ponownie przetworzony na czarne pojemniki.

LUSH Parties: Niezapomniana impreza w sklepie LUSH

Zabawa i miłe spędzanie czasu to coś, na czym LUSH z całą pewnością się zna. Dlatego dla tych, którzy planują zorganizowanie niezapomnianego wydarzenia (niezależnie od okazji: urodzin, wieczoru panieńskiego, czy po prostu chęci doświadczenia czegoś nowego), marka proponuje wyjątkowy koncept LUSH Parties, czyli spersonalizowaną imprezę w sklepie LUSH. O szczegóły można zapytać obsługę sklepu.

# Newsy handel
 reklama