Douglas partnerem strategicznym nowego programu TVN Style

Douglas partnerem strategicznym nowego programu TVN Style

Douglas i TVN Warner Bros. Discovery połączyły siły przy produkcji programu “Matki, córki, przyjaciółki”, w którym pary bohaterek – mama i córka zdradzają widzom sekrety swojej relacji.

W każdym odcinku uczestniczki przejdą wspólną metamorfozę, za którą odpowiadają eksperci związani z Douglas. Premierowe odcinki będą emitowane w niedziele o godz. 11:00 na kanale TVN Style.

W każdym z ośmiu odcinków, bohaterki zamienią się rolami, by lepiej zrozumieć siebie nawzajem. Widzowie dowiedzą się, czy piosenkarka Honorata Skarbek poradzi sobie w roli pielęgniarki. Co się stanie, gdy mama - artystka założy kombinezon strażacki swojej córki? Z kolei modelka znana z 11. edycji programu Top Model - Ola Helis - zmierzy się z domowymi wyzwaniami swojej mamy – Anny.

Zwieńczeniem  wspólnej przygody i nagrodą będą przyjemności – bohaterki oddadzą się ręce ekspertów Douglas, by odkryć siebie w nowej makijażowej odsłonie. Efekt widzowie obejrzą podczas sesji zdjęciowej wykonanej przez ulubioną fotografkę gwiazd Martę Wojtal.

- Douglas chce być jeszcze bliżej swoich klientek, dlatego stawia na rozwój lokalnego contentu będącego wzbogaceniem globalnych kampanii. Realizacja programu telewizyjnego to doskonała okazja do podzielenia się z szeroką publicznością poradami naszych ekspertów, najnowszymi trendami w makijażu oraz innowacjami w pielęgnacji. Jako lider branży beauty czujemy się odpowiedzialni za inspirowanie naszych klientek do odkrywania unikalnego ponadczasowego piękna w sobie - bez względu na wiek, wykonywany zawód, czy styl życia - i wierzymy, że program ‘Matki, córki, przyjaciółki’ będzie doskonałym zaproszeniem do tego – mówi Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications w Douglas

Widzowie zainspirowani makijażami wykonanymi przez make-up artystów związanych z Douglas, będą mogli samodzielnie je odtworzyć, ponieważ produkty użyte w metamorfozie zostaną zamieszczone na dedykowanym landing page’u na Douglas.pl oraz w mediach społecznościowych.

Program ‘Matki, córki, przyjaciółki’ będzie emitowany w każdą niedzielę od 12 marca o godzinie 11:00 na antenie TVN Style, a 7 kwietnia program trafi na antenę stacji TVN7.

# Newsy handel
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi