W każdym odcinku uczestniczki przejdą wspólną metamorfozę, za którą odpowiadają eksperci związani z Douglas. Premierowe odcinki będą emitowane w niedziele o godz. 11:00 na kanale TVN Style.
W każdym z ośmiu odcinków, bohaterki zamienią się rolami, by lepiej zrozumieć siebie nawzajem. Widzowie dowiedzą się, czy piosenkarka Honorata Skarbek poradzi sobie w roli pielęgniarki. Co się stanie, gdy mama - artystka założy kombinezon strażacki swojej córki? Z kolei modelka znana z 11. edycji programu Top Model - Ola Helis - zmierzy się z domowymi wyzwaniami swojej mamy – Anny.
Zwieńczeniem wspólnej przygody i nagrodą będą przyjemności – bohaterki oddadzą się ręce ekspertów Douglas, by odkryć siebie w nowej makijażowej odsłonie. Efekt widzowie obejrzą podczas sesji zdjęciowej wykonanej przez ulubioną fotografkę gwiazd Martę Wojtal.
- Douglas chce być jeszcze bliżej swoich klientek, dlatego stawia na rozwój lokalnego contentu będącego wzbogaceniem globalnych kampanii. Realizacja programu telewizyjnego to doskonała okazja do podzielenia się z szeroką publicznością poradami naszych ekspertów, najnowszymi trendami w makijażu oraz innowacjami w pielęgnacji. Jako lider branży beauty czujemy się odpowiedzialni za inspirowanie naszych klientek do odkrywania unikalnego ponadczasowego piękna w sobie - bez względu na wiek, wykonywany zawód, czy styl życia - i wierzymy, że program ‘Matki, córki, przyjaciółki’ będzie doskonałym zaproszeniem do tego – mówi Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications w Douglas
Widzowie zainspirowani makijażami wykonanymi przez make-up artystów związanych z Douglas, będą mogli samodzielnie je odtworzyć, ponieważ produkty użyte w metamorfozie zostaną zamieszczone na dedykowanym landing page’u na Douglas.pl oraz w mediach społecznościowych.
Program ‘Matki, córki, przyjaciółki’ będzie emitowany w każdą niedzielę od 12 marca o godzinie 11:00 na antenie TVN Style, a 7 kwietnia program trafi na antenę stacji TVN7.