EuropaProperty CEE Retail Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży nieruchomości komercyjnych w Europie, dotyczących inwestycji i rozwoju biznesu w regionie. W tym roku Douglas Polska otrzymał nagrodę w kategorii online retailer.
„Jesteśmy zaszczyceni, że Douglas otrzymał wyróżnienie w plebiscycie CEE Retail Awards. To dla nas szczególna i niezwykle cenna nagroda, ponieważ została przyznana głosami partnerów biznesowych. Ten sukces potwierdza, że zarówno obrana przez nas strategia rozwoju kanałów online, jak i współpraca z dostawcami oraz codzienna dbałość o doświadczenie klienta przynosi efekty i odpowiada na potrzeby wszystkich uczestników rynku” – mówi Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu CEE.
Douglas jest jednym z liderów branży beauty i od lat konsekwentnie realizuje strategię omnichannel, łącząc ofertę sklepów stacjonarnych z usługami i rozwiązaniami e-commerce. Realizując globalną strategię ‘Let it bloom’ w zakresie rozwoju cyfrowego oraz omnichannel, sieć koncentruje się na działaniach ulepszających doświadczenia klienta z marką. Marka realizuje swoje cele biznesowe poprzez dynamizację e-commerce, rozbudowę portfolio perfumerii stacjonarnych, rozwój marki własnej oraz dostarczanie klientom produktów z szerokiego asortymentu od topowych, międzynarodowych i polskich marek.