DM wchodzi do Krakowa

DM wchodzi do Krakowa

30 listopada drogeria dm otwiera pierwszą drogerię w Krakowie. W dniach 30 listopada - 3 grudnia w sklepie zlokalizowanym w Centrum Handlowym Atut przy ul. Karola Bunscha 19 na odwiedzających przygotowano szereg atrakcji w tym dla rodzin z dziećmi.

Choć w dm obowiązuje trwała, zawsze korzystna cena, z okazji otwarcia detalista zaproponował 15% rabatu powitalnego na wszystkie zakupy. Na klientów czekać będzie także prezent - żel pod prysznic marki własnej Balea z limitowanej edycji przygotowanej specjalnie dla Polski. Rabat obowiązuje do 11 grudnia.

- Kraków to siódme miasto, w którym otworzymy naszą drogerię. Wiemy, że mieszkańcy Krakowa czekają na nas z niecierpliwością, bo od początku obecności dm w Polsce dostawaliśmy szereg próśb o otwarcie sklepu właśnie w tej lokalizacji. Zapraszamy kolejnych klientów do świata marek dm, chcemy im pokazać wszystko, co najlepsze. Mamy nadzieję, że nasz kompetentny i uprzejmy zespół oraz szeroka gama usług pozwolą poczuć klientom, że ich potrzeby są dla nas najważniejsze - mówi Michał Grabe, kierownik regionalny dm-drogerie markt.

Sklepy dm są w Polsce obecne od kwietnia bieżącego roku i już teraz cieszą się dużą sympatią konsumentów. Aktualnie dm posiada siedem drogerii - we Wrocławiu, Jeleniej Górze, Lubaniu, Lesznie, Wodzisławiu Śląskim, Żorach i Krakowie.

W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci mogą także kupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Dużą popularnością, tak za granicą jak i w Polsce, cieszą się wysokiej jakości produkty marek własnych, m. in. Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. 

Przyjazna aranżacja wnętrz sklepów sprawia, że zakupy są wygodne i przyjemne dla klientów, z wieloma udogodnieniami dla młodych rodziców i ich pociech.

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. Drogerie zapewniają klientom gwarancję trwałej, zawsze korzystnej ceny, bez czekania na promocje. Oznacza to, że ceny produktów nie zostaną podwyższone przez minimum 4 miesiące od daty ostatniej podwyżki, widocznej przy każdym produkcie. Ten unikatowy koncept, nieznany dotąd na rynku polskim jest jednocześnie znakiem rozpoznawczym detalisty w pozostałych krajach. Dzięki takiemu podejściu drogerie dm chcą zapewnić klientom przyjemne zakupy – bez poczucia pogoni za ofertami czy ryzyka przeoczenia najlepszych okazji.

# Newsy handel
 reklama