Kupując w abonamencie, klientki zyskują zawsze -15% rabatu na kosmetyki, a dostawę ustalają same, na podstawie tego jak szybko zużywają dany kosmetyk. Możliwości dostawy są co 30, 60 lub 90 dni.
- Cieszy mnie fakt, że stale rośnie lista wiernych użytkowniczek marki. Moim celem było przede wszystkim docenienie tego, że nasze klientki są naszymi wspaniałymi ambasadorkami marki i prawdziwmi #oliviaplumgirls - mówi założycielka marki Ania Śliwińska. - Chcąc wyjść im naprzeciw, zaoferować lepsze warunki cenowe oraz dać im możliwość jako pierwszym przetestować nowości oraz uczestniczyć w wielu atrakcyjnych akcjach, chciałam je zjednoczyć i zachęcić do dołączenia do Klubu Subskrybentek. Nasze klientki abonamentowe od dzisiaj,nie muszą się martwić, że zabraknie im ulubionego kosmetyku bądź, że omija je jakaś promocja.
Co więcej, marka Olivia Plum, wdrażając model subskrypcji, zaoferowała swoim konsumentkom utrzymanie starych cen do końca roku. - Mamy wysoką inflację, ceny opakowań, surowców i usług stale rosną, dlatego musieliśmy podnieść nasze ceny o ok. 10-15%, ale dla naszych nowych subskrybentek postanowiliśmy zatrzymać stare ceny do końca roku, dodatkowo z rabatem 15%. Cieszę się, że w tych zawirowanych czasach, mogłam zrobić taki ukłon w stronę moich wiernych klientek, a tym samym pomóc im uniknąć podwyżek chociaż w tym obszarze. Budując biznes oferujący kosmetyki dla kobiet, zawsze chciałam być ich koleżanką i wsparciem. Mam nadzieję, że to kolejny krok, który zrobiłam w tym kierunku - dodaje Ania.
Zakupy abonamentowe pozwalają klientkom zamówić produkty z różnym terminem dostaw, tak jak lubią najbardziej czyli np. tonik co 60 dni, zaś serum co 30 dni. Dostawy realizowane są kurierem DPD, a płatności obsługiwane są przez Stripe i PayPal - czyli dwie międzynarodowe i wiarygodne platformy płatnicze.
- Model subskrypcji w Polsce znany jest raczej klientkom z innych biznesów (siłownia, catering, Netflix czy Spotify), aczkolwiek nie jest im obcy. Branża beauty to na pewno dobre miejsce do wprowadzenia modelu zakupów abonamentowych, aczkolwiek Olivia Plum nadal przeciera szlaki. Na ten moment jest tylko kilka marek, które zdecydowały się na ten krok. Cieszę się, że Olivia Plum znalazła się w tym gronie - dodaje Ania.