Wyjątkowo dobry trzeci kwartał Miraculum

Wyjątkowo dobry trzeci kwartał Miraculum

W trzecim kwartale 2021 roku Miraculum S.A. szacuje przychody ze sprzedaży netto na poziomie 10 550 tys. złotych, co stanowi wzrost aż o 69 proc. w stosunku do roku poprzedniego.

Bardzo dobre wyniki sprzedażowe i ekonomiczne spółki w trzecim kwartale potwierdzają celowość podejmowanych decyzji w zakresie wzbogacenia oferty sprzedażowej oraz inwestycji w wiele projektów marketingowych.

- Nową odsłonę Warsa firma wsparła największą w historii marki kampanią, obejmującą  miesięczną kampanię telewizyjną, digital OOH, druki wielkoformatowe oraz szerokie działania w internecie w tym w social mediach i współpracę z influencerami. Celem kampanii było podkreślenie wyróżników marki względem konkurencji. Wars Expert For Men to Polska marka z tradycją odpowiadająca na potrzeby współczesnych i świadomych mężczyzn. Jesteśmy dumni, że ambasadorem marki Wars został Mikołaj Roznerski, wspaniała osobowość i niesamowity aktor. Te działania przyczyniły się do ogromnego zainteresowania marką największych sieci drogeryjnych - komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum S.A.

W okresie sprawozdawczym spółka skoncentrowała działania na wprowadzeniu do oferty nowych produktów w markach JOKO, Miraculum, Wars oraz Pani Walewska.

W marce Miraculum wprowadzono do oferty:
- nową linię kosmetyków Asta.Plankton C, profesjonalnie odmładzająca kurację skóry, bogatą w składniki aktywne pochodzenia naturalnego,
- 8 nowych zapachów perfum (4 męskie i 4 damskie) dostępne wyłącznie w sieci Rossmann, których ambasadorami zostali Adriana Kalska oraz Mikołaj Roznerski, główni bohaterowie popularnego serialu „M jak Miłość”,
- mgiełkę do twarzy z kwasem hialuronowym.

Nowa oferta w marce Miraculum spowodowała trzykrotny wzrost sprzedaży w tej marce w stosunku do podobnego okresu roku poprzedniego.

W raportowanym okresie Miraculum S.A. wprowadziła również na rynek nową linię produktów do depilacji Tanita Vegan, której formuły zawierają 99% składników pochodzenia naturalnego. Oferta została skomponowana tak, aby była jak najbardziej przyjazna dla środowiska, produkty posiadają prestiżowy certyfikat ECO CERT, a opakowania przeznaczone są do recyklingu. Nowa linia jest odpowiedzią na rosnąca świadomość na temat pielęgnacji ciała i wydatki na higienę osobistą. Tanita Vegan dostępna jest w największych sieciach drogeryjnych w Polsce.

Kosmetyki do makijażu, zgodnie z przewidywaniami agencji badawczych rosną po pandemii najszybciej, krok za krokiem odrabiając wcześniejsze straty. - To właśnie marce JOKO zawdzięczamy niesamowitą dynamikę wzrostu. Kolekcja JOKO VEGE - nature of love spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem klientów. Nowa linia produkowana jest w Polsce, nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego, a opakowania z papieru kraft oraz trzciny cukrowej są przyjazne dla planety. Kosmetyki dostępne są w drogerii Rossmann - podkreśla Ziemski.

Jako właściciel marki Chopin Perfumes, Miraculum z wielkim zaangażowaniem wspiera ambitne projekty związane z kulturą. Trzeci kwartał obfitował w wiele wydarzeń kulturalnych, w których firma uczestniczyła jako Partner, m. in. w Międzynarodowym Konkursie Chopinowskim w Dusznikach Zdroju, Szalonych Dniach Muzyki, a także w festiwalu Chopin i Jego Europa. Najważniejszym kulturalnym wydarzeniem sezonu był XVIII Międzynarodowy Konkurs Chopinowski, elitarna impreza o globalnym zasięgu i ogromnej renomie. To wydarzenie od niemal stu lat budzi pozytywne skojarzenia z Polską i skutecznie promuje polską kulturę.

Miraculum jako firma o ogromnej prawie 100-letniej tradycji ma aspiracje mocnego powrotu na rynki globalne. Szanse na dalszy rozwój dostrzega w konsekwentnym zwiększaniu obecności marek nie tylko na rynku polskim, ale również̇ zagranicznym. - Rozumiemy, że szybki postęp technologiczny i dostęp do coraz to nowych rozwiązań́ cyfrowych zmieniają̨ potrzeby i zachowania konsumentów. Dlatego niezwykle ważna jest dla nas wielokanałowość́ sprzedaży. Rozwijamy sieć stacjonarną i e- commerce (wzrost sprzedaży o 100% r/r), a klient zyskuje swobodę dokonywania zakupu w obu kanałach. Nasze produkty można już spotkać w jednej z największych sieci drogeryjnych na świecie Notino czy Amazon - dodaje Sławomir Ziemski.

Eksport Spółki Miraculum w okresie trzeciego kwartału 2021 w porównaniu do tego samego okresu 2020 wzrósł o ponad 100%, a narastająco za okres trzech kwartałów 2021 roku wzrósł o ponad 70% w stosunku roku 2020. - Szukamy szans na całym świecie i konsekwentnie pracujemy, aby eksport dynamicznie rósł i stanowił coraz większy procent sprzedaży ogółem - podsumowuje Marek Kamola, członek zarządu Miraculum S.A.

W przesłanym komunikacie przedstawiciele spółki konkludują, że zmiana produktowa w wybranych markach, nowe wdrożenia, przy poprawie efektywności działania spółki i płynności finansowej pozwalają odbudować wiarygodność w oczach dostawców i klientów. Stanowi to mocną przesłankę, aby optymistycznie patrzeć w przyszłość, szczególnie po ustaniu lub ograniczeniu epidemii.

# Newsy producenci
 reklama