Twarzą brandu została Joanna Opozda, polska aktorka, która w swojej pielęgnacji stawia przede wszystkim na zdrową, zadbaną i piękną skórę.
Nowa linia marki tołpa stawia na czyste, proste składy, które zawierają tylko to, co niezbędne dla zdrowej i pięknej skóry. Formuły kosmetyków są transparentne, większość składników jest pochodzenia naturalnego oraz zawierają torf tołpa - multiroślinny, antyoksydacyjny składnik opatentowanych przez markę. Linia ta zbudowana jest na dewizie: mniej znaczy więcej. Składy kosmetyków zawierają pojedyncze, czyste molekuły i minimalną ilość starannie wyselekcjonowanych składników, aby dostarczać skórze dokładnie to, czego najbardziej potrzebuje.
Wybór marki nie bez powodu padł na Joannę Opozdę - polską aktorkę, modelkę i osobowość telewizyjną, która wystąpiła w spocie reklamującym nowości marki. Asia od lat zaznacza, że przy wyborze kosmetyków stara się zwracać uwagę nie tylko na składy i formuły, ale także na to, jaki wpływ na środowisko wywierają wybierane przez nią marki oraz czy kosmetyki są testowane na zwierzętach.
„Asia od początku wydawała się nam idealną ambasadorką dla tołpy oraz całej linii tołpa authentic. Nie tylko dlatego, że wartości, którymi kieruje się przy wyborze kosmetyków do codziennej pielęgnacji są nam bardzo bliskie, ale także dlatego, że jest autentyczna, niczego nie udaje i nie boi się wyrażać głośno swojego zdania. Nasza marka stawia na autentyczność, taka też jest nasza ambasadorka i wierzymy, że udało nam się stworzyć duet idealny.” – mówi Carolina Stefaniak, senior brand manager.