Pure by Clochee szuka ambasadorki

Pure by Clochee szuka ambasadorki

W ramach współpracy marka kosmetyków naturalnych PURE by Clochee oraz sieć Drogerii HEBE organizują wspólny konkurs PURE FACE, którego celem jest wyłonienie twarzy PURE BY CLOCHEE.

Powstanie marki PURE by Clochee to owoc współpracy z drogerią HEBE, stąd wspólne działania marketingowe. W zeszłym roku w działaniach marketingowych postawiono na ambasadorki, które szerzą wiedzę o marce i dzielą się swoimi wrażeniami produktowymi. Natomiast w tym roku Clochee postanowiła pójść o krok dalej, jeszcze mocniej połączyć siły z HEBE i wyłonić twarz PURE, która pozwoli na lepszą rozpoznawalność tej linii kosmetyków naturalnych.

Przebieg konkursu przewiduje 3 etapy:

  • I etap/ szeroka promocja akcji: pierwsza kampania PURE by Clochee na TikToku, reklama w Radiu Kampus, w social mediach PURE oraz HEBE, komunikaty kierowane do pracowników HEBE, informacyjna paczka kreatywna skierowana do wybranych influencerów, a także promocja strony dedykowanej www.pureface.pl. Zbieranie zgłoszeń trwa od 15.02 do 12.03 i zakończy się wyłonieniem max. 20 kandydatów, którzy przejdą do kolejnego etapu.
  • II etap/ wybrani kandydaci zobowiązani są do przesłania promocyjnego materiału filmowego, który stworzą na podstawie dostarczonego przez organizatora produktu PURE (max 90 sek.). Czas trwania drugiego etapu to 2 tygodnie (15.03-28.03). Ma on na celu wyłonienie 3 kandydatów, którzy przejdą do ostatniego etapu i wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.
  • III etap/ sesja zdjęciowa na podstawie, której wyłoniona/y zostanie zwyciężczyni/zwycięzca i oficjalnie stanie się rozpoznawalną PURE FACE, a także otrzyma rolę PURExpert w mediach społecznościowych.

- Przed uczestniczkami/uczestnikami niezapomniane chwile i nowe doświadczenia! To fantastyczna przygoda, której zwieńczeniem będzie profesjonalna sesja zdjęciowa, a w kosmetyczce uczestników zagości pełna pielęgnacja PURE. Dodatkowo PURE FACE otrzyma kwartalne wynagrodzenie. Czekamy na zgłoszenia od kandydatów – mówi Daria Prochenka, współzałożycielka Clochee.

# Newsy producenci
 reklama