Powstanie marki PURE by Clochee to owoc współpracy z drogerią HEBE, stąd wspólne działania marketingowe. W zeszłym roku w działaniach marketingowych postawiono na ambasadorki, które szerzą wiedzę o marce i dzielą się swoimi wrażeniami produktowymi. Natomiast w tym roku Clochee postanowiła pójść o krok dalej, jeszcze mocniej połączyć siły z HEBE i wyłonić twarz PURE, która pozwoli na lepszą rozpoznawalność tej linii kosmetyków naturalnych.
Przebieg konkursu przewiduje 3 etapy:
- Przed uczestniczkami/uczestnikami niezapomniane chwile i nowe doświadczenia! To fantastyczna przygoda, której zwieńczeniem będzie profesjonalna sesja zdjęciowa, a w kosmetyczce uczestników zagości pełna pielęgnacja PURE. Dodatkowo PURE FACE otrzyma kwartalne wynagrodzenie. Czekamy na zgłoszenia od kandydatów – mówi Daria Prochenka, współzałożycielka Clochee.