W assetach digitalowych wykorzystano materiały influencerskie przygotowane przez influencerkę beauty – Weronikę Bociąg. Głównym kanałem komunikacji będzie Tik-Tok.
Gama kosmetyków AA ALOES PINK to multinawilżający program pielęgnacji każdego typu skóry, a zwłaszcza odwodnionej i wrażliwej, wymagającej ukojenia i regeneracji. Kosmetyki zawierają unikatowy ekstrakt z różowego aloesu, opatentowany przez Laboratorium OCEANIC, który inicjuje mechanizmy nawodnienia oraz odbudowy bariery hydrolipidowej naskórka. Efekt? Komfort już od 1. minuty i nawilżenie do 72 godzin! Hipoalergiczne formuły kremów na dzień i na noc mają przyjemne, błyskawicznie wchłaniające się konsystencje.
Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 25-35 lat i potrwa do 12.06. Odkryjcie moc ekstraktu z różowego aloesu. Producent zachęca konsumentki do lajkowania, komentarzy i nagrywania własnych tik toków pod beat: I-LIKE-PINK!