Marka lakierów do paznokci nawołuje do akceptacji, przełamywania stereotypów i jednocześnie wspiera kobiety w tym, aby wyrażały siebie.
W spocie telewizyjnym widzimy, jak w przewrotny sposób negatywne oceny dotyczące różnorodnych kobiet zamieniają się w pozytywne cechy dzięki przekreśleniu lakierem słowa „za”. Podobny koncept kreatywny utrzymany jest w pozostałych materiałach promujących akcję.
- Kobiety w Polsce są oceniane pod wieloma względami, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Często słyszą, co mają robić, jakie mają być i w jaki sposób powinny żyć. Jesteśmy marką, która mówi o ważnych dla kobiet sprawach, dlatego chcemy namówić Panie do odważnego wyrażania siebie, wbrew ocenom, z którymi tak często muszą się mierzyć. Kolor to naturalny środek wyrazu, a my dajemy w tym obszarze prawie nieskończone możliwości. Dzięki temu każda z Pań może sama definiować i wyrażać swój unikatowy styl. Nie dla czyjejś opinii, ale dla siebie samej. Mamy nadzieję, że zainspirujemy jak najwięcej kobiet do tego, aby były sobą i nie obawiały się opinii i ocen innych. To jest nasza naturalna rola, by im w tym pomóc – przekonuje Magdalena Stoińska, PR Manager NeoNail.
Zintegrowania kampania „Zawsze bądź sobą” obejmuje spoty w TV i VOD, reklamy w prasie w kinach oraz kanałach digital i social media. Marka obecna jest na eventach i wydarzeniach, których celem jest wspieranie kobiet, a ideę kampanii wspierają wybrane influencerki.
Ideę kreatywną kampanii stworzyła GPD Agency, za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny GPD FILM STUDIO.