NeoNail z nową kampanią promującą kobiecą pewność siebie

NeoNail z nową kampanią promującą kobiecą pewność siebie

NeoNail rozpoczął kampanię reklamową w duchu women empowerment, w której zachęca kobiety do stawiania czoła ocenom i odważnego wyrażania siebie. Za kolorowa, za silna, za delikatna, za wyrazista… - kobiety codziennie mierzą się z wieloma ocenami dotyczącymi ich charakteru, osobowości czy wyglądu.

Marka lakierów do paznokci nawołuje do akceptacji, przełamywania stereotypów i jednocześnie wspiera kobiety w tym, aby wyrażały siebie.

W spocie telewizyjnym widzimy, jak w przewrotny sposób negatywne oceny dotyczące różnorodnych kobiet zamieniają się w pozytywne cechy dzięki przekreśleniu lakierem słowa „za”. Podobny koncept kreatywny utrzymany jest w pozostałych materiałach promujących akcję.

- Kobiety w Polsce są oceniane pod wieloma względami, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Często słyszą, co mają robić, jakie mają być i w jaki sposób powinny żyć. Jesteśmy marką, która mówi o ważnych dla kobiet sprawach, dlatego chcemy namówić Panie do odważnego wyrażania siebie, wbrew ocenom, z którymi tak często muszą się mierzyć. Kolor to naturalny środek wyrazu, a my dajemy w tym obszarze prawie nieskończone możliwości. Dzięki temu każda z Pań może sama definiować i wyrażać swój unikatowy styl. Nie dla czyjejś opinii, ale dla siebie samej. Mamy nadzieję, że zainspirujemy jak najwięcej kobiet do tego, aby były sobą i nie obawiały się opinii i ocen innych. To jest nasza naturalna rola, by im w tym pomóc – przekonuje Magdalena Stoińska, PR Manager NeoNail.

Zintegrowania kampania „Zawsze bądź sobą” obejmuje spoty w TV i VOD, reklamy w prasie w kinach oraz kanałach digital i social media. Marka obecna jest na eventach i wydarzeniach, których celem jest wspieranie kobiet, a ideę kampanii wspierają wybrane influencerki. 

Ideę kreatywną kampanii stworzyła GPD Agency, za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny GPD FILM STUDIO.


NeoNail od 2006 roku konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku kosmetycznym. Marka oferuje ponad 300 kolorów lakierów oraz akcesoria niezbędne do stylizacji i pielęgnacji paznokci. NeoNail należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: NEO Make Up, Black Lashes oraz MylaQ.
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager