Maciej Zakościelny ambasadorem True men skin care i akcjonariuszem spółki producenta
Maciej Zakościelny ambasadorem True men skin care i akcjonariuszem spółki producenta

Maciej Zakościelny zaangażuje się w rozwój polskiej pielęgnacyjnej marki dla mężczyzn True men skin care. Znany aktor filmowy, teatralny i telewizyjny został ambasadorem marki stając się jednocześnie akcjonariuszem spółki FerrumLabs właściciela marki.

Wsparcie marki przez Zakościelnego następuje w trakcie realizowanej przez spółkę kampanii crowdinvestingowej, która potrwa do 24 września. W perspektywie FerrumLabs jest też debiut na NewConnect.

True men skin care to polska, pielęgnacyjna marka stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach. Filozofia marki zakłada tworzenie kosmetyków zapewniających prosty, codzienny rytuał pielęgnacyjny, opartych na wiedzy oraz osiągnięciach biotechnologii i nauki. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs S.A, a pomysłodawcą przedsięwzięcia doświadczony biznesmen Maciej Adamaszek. Będąc entuzjastą sportu i zdrowego trybu życia, z wiekiem zaczął on zwracać coraz większą uwagę nie tylko na swoją kondycję fizyczną, ale także na wygląd i stan skóry twarzy. W tym dostrzegł niszę rynkową zakładającą – wzorem Europy Zachodniej – dynamiczny rozwój ekologicznych kosmetyków dla mężczyzn. Do swojej wizji przekonał Macieja Zakościelnego. Aktor zdecydował się na zainwestowanie w akcje FerrumLabs SA.

– Cieszę się, że stałem się częścią True men skin care i wraz z Maciejem Adamaszkiem będę współpracował przy tworzeniu polskiej marki kosmetyków dla mężczyzn z której filozofią mogę się identyfikować. Jestem przekonany, że rozwój branży męskiej pielęgnacji, który w ostatnich latach mogliśmy obserwować na Zachodzie, będzie następował i u nas. Poza możliwością wejścia w perspektywiczną niszę branżową, nie bez znaczenia dla mojej decyzji o inwestycji był także proekologiczny aspekt produkcyjny kosmetyków oraz ich wysoka jakość – mówi Maciej Zakościelny.

Wejście w projekt Macieja Zakościelnego potwierdza potencjał marki, która w styczniu br. przebojem zadebiutowała na rynku męskiej pielęgnacji. Pierwsza linia produktów marki uwzględnia krem nawilżający na dzień oraz regenerujący krem do twarzy na noc. Są one dostępne w sprzedaży online, jak i w salonach kosmetycznych i barberskich w całej Polsce. Mimo młodego stażu, marka od początku stawia na międzynarodową ekspansję oraz budowanie silnego zaplecza dystrybucyjnego. Dzięki współpracy z Amazon Prime oraz międzynarodowymi drogeriami kosmetycznymi Notino i MakeUp kosmetyki marki True men skin care docierają już do konsumentów z ponad 24 krajów europejskich.

Marka ma ambitne plany finansowe. W ciągu roku od zakończenia emisji celem spółki jest wypracowanie przychodu w skali roku na poziomie 1 mln zł. Kolejny krok to osiągnięcie w ciągu od 2 do 3 lat od zakończenia emisji crowdinvestingowej silnej marki o wartości sprzedaży na poziomie 4,5 mln zł rocznie.

– Podjęcie współpracy biznesowej z Maciejem Zakościelnym to doskonała wiadomość dla firmy oraz akcjonariuszy. Fakt, że gwiazda takiej rangi docenia wschodzącą markę, zawierza naszej idei i inwestuje własne środki w biznes, któremu poświeciliśmy ostatnie 2 lata swojego życia, jest ogromnym „kopem motywacyjnym” dla dalszego rozwoju. Już teraz, po kilku miesiącach działalności, osiągamy średnio ponad 100 proc. wzrostów sprzedaży w ujęciu miesięcznym. Wierzę, że wspólnie z Maćkiem zbudujemy jeszcze większą świadomość marki, która przełoży się na jeszcze lepsze wyniki finansowe naszej spółki  – mówi Maciej Adamaszek, prezes FerrumLabs i właściciel marki True men skin care.

Ostatnia prosta kampanii crowdinvestingowej True men skin care

Do 24 września spółka FerrumLabs, właściciel True men skin care, realizuje publiczną emisję akcji o łącznej wartości niemal 1,5 mln zł, stanowiących 20 proc. wszystkich akcji FerrumLabs. Oferta jest prowadzona na platformie Beesfund. Cel emisji to m.in. zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu kosmetyków marki.

Dla nowych akcjonariuszy spółka FerrumLabs przygotowała różnorodne benefity, uzależnione od wielkości zainwestowanej kwoty. W pakietach inwestycyjnych, gdzie minimalny pułap wynosi 190 zł, znalazły się m.in. zestawy kremów True men skin care, jednorazowe i stałe zniżki na kosmetyki marki, książka „z przesłaniem” czy przedpremierowy dostęp do nowości kosmetycznych. Akcjonariusze, którzy zdecydują się na wyższe kwoty inwestycji, otrzymają także dodatkowo m.in. weekend dla dwojga w resorcie SPA czy dostęp do zamkniętych, strategicznych spotkań z zarządem spółki. Spodziewanym przez producenta kamieniem milowym na drodze rozwoju FerrumLabs jest planowany do 2024 roku debiut na rynku NewConnect, który umożliwi akcjonariuszom zyskowne wyjście z inwestycji.

Dynamiczny rozwój rynku kosmetyków dla mężczyzn

Według raportu Euromonitor International, światowy rynek męskiej pielęgnacji miał osiągnąć w 2020 roku wartość ponad 60 mld dol. oraz potroić swoje przychody od 2015 roku. Z kolei Research and Market podaje, że rynek kosmetyków dla mężczyzn był wart z końcem ubiegłego roku niemal 70 mld. dol. W Polsce, według raportu PMR, rynek kosmetyków rośnie nieprzerwanie od 2006 roku w średnim rocznym tempie 4 proc. Tendencji wzrostowej nie zaszkodziła pandemia, choć wzrost ten był w 2020 roku nieco mniejszy (1,6 proc.). Jak podają eksperci z PMR, już w bieżącym roku tempo wzrostu rynku kosmetyków ma ponownie wynieść ponad 4 proc., a wartość rynku szacowana jest na 26,1 mld złotych.

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager