#KupujCoPolskie – polskie marki lifestylowe solidarne w obliczu epidemii

#KupujCoPolskie – polskie marki lifestylowe solidarne w obliczu epidemii

W dobie pandemii trudna sytuacja nie omija nikogo. Problemy w funkcjonowaniu dotykają również branżę modową i kosmetyczną – trudności przeżywają zarówno mniejsze polskie marki, jak i silne brandy o ugruntowanej pozycji na rynku.

Dla wielu rodzimych producentów nasze wybory zakupowe będą miały teraz szczególne znaczenie. Akcja #KupujCoPolskie podjęta przez 12 polskich marek lifestylowych, z inicjatywy BodyBoom, pokazuje, że warto łączyć siły i działać solidarnie, nie tylko w obliczu zagrożenia COVID-19.

W sytuacji gdy większość przedsiębiorstw została zmuszona do zamknięcia swoich sklepów stacjonarnych, stanowiących zazwyczaj główny kanał sprzedaży – dla wielu firm zaczęły się problemy.

Polskie marki kosmetyczne i modowe z łatwością dorównują zagranicznym konkurentom, jednak ich potencjał finansowy, w tym zdolność do zachowania płynności finansowej, nie może się równać możliwościom wielkich korporacji działających globalnie.

- Dla polskich firm przymusowa kwarantanna i spadek przychodów przed długi okres może oznaczać trudności w funkcjonowaniu, a w najgorszym wypadku zniknięcie z rynku. Swoją akcją #KupujCoPolskie chcemy dołączyć do inicjatyw uświadamiających konsumentom jak ważne jest, aby w tym trudnym czasie wspierali polskie marki. Wybory zakupowe, które dokonujemy na co dzień mają teraz szczególne znaczenie. Bądźmy solidarni! Pamiętajmy, że pomagając jednej marce, pomagamy zarówno jej pracownikom, jak i współpracującym z nią kontrahentom, dostawcom. Do akcji „#KupujCoPolskie” zaprosiliśmy polskie marki lifestylowe - w obliczu kryzysu gospodarczego chcemy wzajemnie się wspierać. I chociaż aktualna sytuacja dla nikogo nie jest łatwa, postanowiliśmy podejść do tematu z dystansem. Nieważne czy jesteś dużą firmą z tradycjami, młodą projektancką marką czy naszym klientem - wszyscy znaleźliśmy się w tym samym miejscu, zamknięci w swoich domach. Jednak nawet w warunkach przymusowej izolacji możemy wspólnie działać. Chcieliśmy również pokazać, że za markami stoją zwykli ludzie, którzy borykają się z podobnymi problemami, dlatego zachęciliśmy partnerów akcji, aby do udziału w filmiku zaprosili zarówno współpracujące z nimi ambasadorki i influencerki, jak i swoich pracowników. Inspiracją była dla nas akcja popularna na Instagramie oraz TikToku  "Don’t Rush Challenge", która stworzyła iluzję fizycznej bliskości i pokazała, że nawet zamknięci w domach ciągle mamy w sobie mnóstwo pozytywnej energii  - mówi Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication BodyBoom i FaceBoom.

Efekt współpracy w postaci nakręconego wspólnie video można oglądać już na profilach marek: Ania Kruk @aniakruk_jewellery @Bielenda @bielenda, BodyBoom @bodyboom_official, Cukrówki @cukrowka.pl, Glov @glov.official, Louie @louieloungewear, Neo Make Up @neomakeup_cosmetics, Neo Nail @neonailpoland, Muscat @muscateyewear, Renee @reneegirls (Renee Design LIMITED), Wólczanka @wolczanka, YeahBunny @yeah_bunny.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#KupujCoPolskie • #KupujCoPolskie Kochane! Dobrze wiecie, że trudna sytuacja, w której się znaleźliśmy nie omija nikogo. Jednak nawet w warunkach przymusowej izolacji możemy wspólnie działać – musimy się wspierać! Wraz z kilkoma wspaniałymi polskimi markami zostałyśmy zaproszone do projektu #KupujCoPolskie. Inspiracją była akcja popularna na Instagramie oraz TikToku ”Don’t Rush Challenge”, która stworzyła iluzję fizycznej bliskości i pokazała, że nawet zamknięci w domach ciągle mamy w sobie mnóstwo pozytywnej energii. Razem, chcemy pokazać Wam, że warto łączyć siły i działać solidarnie nie tylko w obliczu kryzysu. Nieważne czy jesteście dużą firmą z tradycjami, młodą projektancką marką czy moimi klientkami - wszyscy znaleźliśmy się w tej samej sytuacji. W tym trudnym czasie wybory zakupowe, jakich dokonujecie na co dzień, mają teraz szczególne znaczenie. Bądźmy solidarni! Pamiętajcie, że pomagając polskiej marce, pomagacie zarówno jej pracownikom, jak i współpracującym z nią kontrahentom, dostawcom. Anna Kruk @aniakruk_jewellery Bielenda @bielenda, BodyBoom @bodyboom_official, Cukrówki @cukrowka.pl, Glov @glov.official, Louie @louieloungewear, Neo Make Up @neomakeup_cosmetics, Neo Nail @neonailpoland, Muscat @muscateyewear, Renee @reneegirls, Wólczanka @wolczanka, YeahBunny @yeah_bunny.

Post udostępniony przez Louie (@louieloungewear)

# Newsy producenci
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi