To wszystko dostępne od 10 grudnia na TikToku pod hasłem #MYBEAUTYMYGLOW.
#MYBEAUTYMYGLOW to pierwszy w historii TikToka w Polsce challange, gdzie marka korzysta z najnowocześniejszej technologii dostępnej dla filtrów reklamowych i daje użytkownikom możliwość doświadczenia marki na „własnej skórze” i przeżycia prawdziwego glow up. Dzięki wybranym produktom z kategorii pielęgnacji oraz make-upu, użytkownicy TikToka mają możliwość podkreślenia swojego naturalnego piękna z pomocą dedykowanego filtra. Całość kampanii ma przede wszystkim zachęcić użytkowników do wzięcia udziału w wyzwaniu poprzez nagranie materiału z dedykowanym filtrem i oznaczenie go hasztagiem #MYBEAUTYMYGLOW. Akcji towarzyszy konkurs, dzięki któremu użytkownicy mogą powalczyć o bardzo atrakcyjne nagrody m.in. produkty marki Apple – iPhones, Air Pods, Apple Watchs, podświetlane lusterka BaByliss, głośniki Marshall, wejściówki do Suntago, zestawy kosmetyków marki Eveline czy też vouchery na zakupy w sklepie www.eveline.pl.
- Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest bycie na bieżąco z trendami w branży beauty, przez co staramy się łączyć najnowocześniejsze technologie z komunikacją odpowiadającą naszym klientom – mówi Wojciech Kasprzycki, pełnomocnik zarządu ds. komunikacji i ecommerce w Eveline Cosmetics. – Marka od lat jest bardzo mocno widoczna w Social Mediach m.in. na Instagramie, Facebooku czy też YouTubie i stara się dostarczać dużo inspirujących treści w zgodzie z obowiązującymi trendami oraz potrzebami naszych klientów. Wiemy, jaki potencjał daje platforma TikTok i jej nowe formy komunikacji. Nasz Hasztag Challange ma za zadanie zachęcić młodszą grupę użytkowników do wejścia w wirtualną interakcję z marką na TikToku i utrwalić pozytywny wizerunek Eveline Cosmetics wśród tej grupy. Glow up to jeden z silnych trendów w ostatnim czasie, bardzo bliski użytkownikom mediów społecznościowych. Dzięki naszym produktom w wersji wirtualnej i rzeczywistej możliwe jest podkreślenie swojego naturalnego piękna, blasku.
- Eveline Cosmetics kolejny rok z rzędu jest marką nr 1 w kategorii make-up*. Jako liderzy branży makijażowej w Polsce nie zwalniamy tempa i staramy się za pośrednictwem naszych działań reklamowych umocnić ten pozytywny wizerunek w młodszej grupie odbiorców. Mamy nadzieję, że przygotowany przez nas filtr spotka się z pozytywnym odbiorem i zachęci konsumentów do skorzystania z naszej szerokiej oferty produktów do pielęgnacji i makijażu - podsumowuje Wojciech Kasprzycki.